05.12.2010

TIDDELIBOM

I natt kom snøen! Ikke så mange centimeter, men skal det først være kaldt er det like greit med litt snø. Snøen isolerer og kan være redningen for endel planter i hagen- om ikke det alt er for sent da. 

 Vi har tross alt hatt barfrost  i ukesvis nå, minus 18 er ikke hverdagskost for oss her ute ved kysten.*brrr*  Nå er det bare minus 2, tjohei! - nesten syden!:)

 Isen på vannet like ved her er trygg, og noen flittige sjeler har måkt vekk snøen på et akkurat passe stort område slik at vi kan stå på skøyter - og det skal denne damen gjøre nå! See U!

14 kommentarer:

Hulda sa...

Å, som jeg har kosa meg her med dine vakre bilder! Herlig, enkel stil som jeg også slår et slag for. Nydelig med det kalenderlyset i glasset, og så vakkert med polkagriser.

Headeren din er også så julefin. nydelig med dyrefigurene, lysestakene, svibelen og grisen. :) Virkelig herlig, Lisbeth!

ide-puffen sa...

Å så herlig du har fått snø. Håper den blir liggende. Her har det vært hvitt lenge. Ser på fuglemateren din. Den er nesten lik de jeg har laget, men taket på din er tøffere. Moro. Jeg trodde jeg hadde funnet den opp selv hi hi
Fin søndag videre og pass på baken på skøytebanen.
Randi

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så jättemysigt och åka skridskor, det var ett tag sen jag gjorde. Du kan väl göra en liten piruett för mig.
Adventskram
AnnaMaria

Lappeline ♥ sa...

Godt at det ikke er så kaldt og bitte litt snø er ikke å forakte
Ønsker deg en flott søndag

Klem til deg

Refleksjon på livsvegen sa...

Nydelege bilete!!

God tur på det glatte :-)

søndagsklem♥

nr14 sa...

Koselige fine bilder.....heldige fugler:))

Drømmen om en eplehage sa...

Her har også snøen kommet, og jeg jubler! Det er enkleste måte å få julestemning på =)

Her har huset vært pyntet til jul et par uker allerede. Uvanlig tidlig, men egentlig litt godt også. Spørs hvor lei jeg kommer til å bli da... Pynten må bare være oppe til jeg får lov å gjøre noe igjen også så det drøyer vel utpå nyåret engang. hihi, lengste jula noen sinne.

Kos deg på isen. Jeg har sett på ungene ake i dag og det var nok for meg :)

God 2.søndag i adventsklem ♥

Hilde sa...

Skøyter høres deilig ut! Skjønne bilder du deler full av sjarme og stemning - jeg får lyst til å dille her hjemme også...
HIlde

Unknown sa...

Så koselig med lette, fine julefarger :)
Kos deg ute, vi er straks på vei til julemarked i et gammelt hus fullt av sjel ... :)
Nanniklem

Anonym sa...

Nydelige bilder OG POLKAGRISER!!! Hvor får du kjøpt de?
God advent :)

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hei Anonym!

Tusen hjertelig takk for hyggelig kommentar!
Polkagrisene er kjøpt på Ikea.

Ønsker deg en riktig god advent!

FlorasFrue sa...

Nyydelige bilder!
Vi har også fått oss en runde på skøyteisen i helgen - herlig!
Ha en fin dag!
K

Anonym sa...

Hei igjen :)
Takk for svar.

Jeg som har vært på IKEA og spurt etter polkagriser.....de sa de ikke tok inn i år. Jeg tar turen igjen :)

Skal vel klare IKEA.

Takk igjen:)

Anonym sa...

Hvor har du kjøpt adventslyset? Jeg har lett i hele desember uten å finne noe, og ditt var virelig fint :)