23.12.2010

JUL I STUEN

Da er julestuen klar - nesten. Juletreet gjenstår, det får jeg pusle på med utover dagen, skal heller vise glimt av det i morgen.

Neida, det nyttet ikke med glasspynt på treet. Penny gikk helt og fullstendig amok. *Jeg skal ha den røde kulen der, og æddabædda- jeg kan stå på to, da blir jeg høy og når det meste! - Haha, for et styr.
Nesten all pynt ble plukket ned igjen, så nå står treet ribbet og på halv 8. Pyttsann- det er ikke nøye, natten er lang:)
 Jeg får snu meg rundt og styre litt til, vi sees i morgen!

18 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så vackert du julpyntat, det var så fint med monogramduken. Lilla Penny är i farten ser jag, du har tagit en underbar bild på henne.
Önskar dig en riktigt GOD JUL
Varm julkram
AnnaMaria

Ingvild sa...

fantastisk fint pyntet og veldig søt pus :)

Prinsesse Elin sa...

Hei Lisbeth.
Å så flott du har pyntet. Minner meg litt sånn om Fanny og Alexander. Jeg gleder meg allerede til neste innlegg jeg:) Med det samme jeg er her inne så ønsker jeg deg og dine en riktig fin julehøytid. Klem fra Elin:)

Catje sa...

Åh, de broderiene dine er så fine!!!!!

Catje

Lappeline ♥ sa...

Så fint du har det hos deg...vakkert
Broderiene dine er så nydelige....du er fink.
Ha en fin lille julaften

Klem til deg

(eddas) sa...

Så flott det var her hos deg..ikke vært her før....
Ønsker deg og dine en riktig go jul..
klem klem

Tee of Vinnord Cottage sa...

he he... jeg har også en pus som går amok i juletreet :D Hun elsker stæsj, og julekuler! Så... det henegr stort sett uknuselige kuler i "hulder høyde" på treet mitt :)
Men de er nå så søte da!

God Jul!

n o r d i n g å r d e n sa...

Ha, ha, den lurviga hulliganen är på gång igen ser jag, men sååå söt, så hon är nog förlåten:)

Åh va fint du har det Lisbeth, så hemstrevligt, vid det bordet skulle jag gärna äta min julgröt!!

GOD JUL Penny, matte & Co önskas från Nordingården

Landcharm sa...

Takk for alle nydelige innlegg, og dagens var vakkert med flott julestemning. Nå lar vi julefreden komme...Ønsker deg en riktig god jul!

Mitt hvite hus sa...

Så nydelig Lisbeth...
er så glad i hvitt og rødt og monogrammer..

og pusekatten.. så skjønn.. så moro å leke med kulene..

ønsker deg og dine en fin og fredfull julehelg 0)

klemme r

Jannicke sa...

tenk det er julaften i morgen.. du har pyntet så vakkert - nå er det bare å senke skuldrene og nyte..
god Jul!
Klem J.

home 4us sa...

Nydelig julepyntet. Det ser så fresht ut:)

Ha en fin julefeiring!

Elzie sa...

Önskar dig och familjen en riktigt god jul.
Kram Elzie

Huset på toppen sa...

Svinger en rask tur innom for å ønske deg en riktig god jul! Håper du får kost deg masse med familen din, nyyyt juledagene:))Herlig inspirerende julehus du har pyntet:)!

Juleklemmer fra Linda

Siw sa...

Så vakkert du har det, og så vakker lille Pennypusen er :) Et lite godhjerte - det har jeg også, hun sover på beina mine hver natt. Ønsker deg en riktig gledelig jul og et deilig nytt år! Klem fra meg :)

Som mine dager er sa...

Haha ... ja katter er lekne dyr som elsker å gjøre det mor ikke liker ;-)
Men Penny er jo bare nyyydelig, så da er vel alt tilgitt?!

Ønsker deg og alle dine en fredfylt julefeiring.

Juleklem fra Marit

Carina sa...

ååå såå fint i huset riktigt juligt & vackert

Tove `blogg verden sa...

Nydelig julestue og for en skjønn katt!!! : D
Ønsker deg og dine en hærlig jul
juleklem fra Tove