09.12.2010

JULENS BLOMSTER

Jeg har med hell, *utrolig nok - drevet frem noen blomsterløker til jul. Paperwhite Ziva er og blir nydelig. Smiler av bildet over her, det ser ut som en frue som hyler inn i øret til gemalen. Helt som normalt, haha!
Før jeg logger ut her vil jeg ønske Solstrands Interiør velkommen til Blogglandia. Veldig kjekt at dere har startet blogg og gratulerer med ny nettbutikk. Solstrands har den koseligste og fineste blomsterbutikken i hele Bergen by, alltid lekre saker som jeg aldri kan gå forbi :) Enkelte følger med i trendtimen og har den lille x-faktoren som gjør at jeg blir förtjust i  vareutvalget,  Solstrands befinner seg definitivt i den gaten.  Sånn - da gjenstår kun 1 sak ...

Kjære Julenissen hos Solstrands!
Jeg ønsker meg veldig liljekonvaller i butikken til jul. Skulle bli så glad!
Hilsen Lisbeth -  som har vært snill i hele år.

13 kommentarer:

Refleksjon på livsvegen sa...

Å så FIN!

Ha herleg dag :-)

liven sa...

Nydelige disse hvite amaryllisene...men jammen er du flink som har drevet den frem selv!
Har prøvd...og det ble bare noen tynne pistrer!!
Gikk på blomsterkurs i fjor....der lærte vi at i en dekorasjon skulle blomstene "snakke" med hverandre :o)
Det klarte du fint Lisbeth !!
Og Solstrand blomster ja....nyyyyt....må innom der når jeg tar en tur til by'n :o)
Har faktisk noe på ønskelisten der også....men det spørs jo hvor grei jeg har vært da!!
Om de får inn liljekonvall lager du vel et innlegg om det....???

Ha en fin dag...rene julekortstemningen ute :o)

Heddas gode grunner sa...

Så fin blomst! Glad jeg oppdaget bloggen din i dag, for her fant jeg mye inspirasjon! Utrolig mange fine bilder!! Jeg synes lyshusene fremdeles ER knallfine (både ute og inne) og hvilken fantastisk idè med peppekakehus på koppene!!!

Fågel Blå sa...

Åhhhh så vackert!
Kram kathrine

solstrands sa...

Takk for flott omtale!
Liljekonvaller ser desverre ut til å bli vanskelig i år. Vi leter videre hos våre blomsterleverandører og tar inn hvis vi kommer over noen.
Ha en fortsatt fin juletid!

Solstrand Blomster sa...

Hei!
Vi gir ikke opp enda, men leter videre etter liljekonvall. Skal se hva vi kan greie å skaffe direkte fra Holland!!!:)
Takk for fine ord og velkommen til oss på Solstrand Blomster!!!

Hilsen fra jentene på Solstrand Blomster

KKvinneblogger sa...

Nydelige blomster :) Jeg har kjøpt dem i knopp. Nå står de her i vinduskarmen og venter på å springe ut i full blomst.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fina Tazetter du har, det är en jättevacker julblomma. Och snart har du iskonvaljer, det är jag säker på att tomtenissen ordnar.
Varm kram
AnnaMaria

Mitt hvite hus sa...

ÅÅÅå så utrolig flink du er Lisbeth... de er så fine...

Ja Solstrand er en flott blomsterbutikk...

så kjekt at de har begynt å blogge da...


håper du nyter snøen, adventsdagene...

klemmer 0))

Anonym sa...

Så gøy å drive fram blomster selv
Herlig blogg du har. snart tilbake

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Solstrands: Tusen takk for at dere jobber med saken!
Det er noe helt eget med liljekonvaller i stuen selveste julaften! *krysser fingre* :)


Anna Maria: Tenk at det heter Iskonvaljer på svensk, for et fantastisk vakkert navn! *sukk*

Solstrand Blomster sa...

Hei Lisbeth :-)
Ja,nå har nissen virkelig stått på hodet og skaffet ETT brett med liljekonvaller fra et gartneri i Holland.
Vi får dem på mandag :-)
Så da kan bare julefreden senke seg i stuen.....

Hilsen fra jentene hos Solstrand Blomster :-)

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Solstrands: Nææh, klarte dere virkelig å skaffe, noe så supert! Hurra!
Kan dere sette navnet mitt på 3 stk? Jeg stikker innom onsdag ettermiddag og henter!

Lykkelige hilsener fra meg!