15.12.2010

BRODERT FLUESOPP

Prosjekt sy-30-hjerter-til-juletreet pågår. At jeg nok aldri blir ferdig snakker vi ikke om, jeg får uansett ikke hjertesorg - neste år ønsker jeg ganske så sikkert noe annet som skal pynte treet.  Anyways, en brodert fluesopp gjør seg skikkelig godt på hvitt linstoff. Enkelt og rent inntrykk, akkurat som jeg vil ha det. Mønsteret tegnet jeg selv, ohhh, hvilket mesterverk! Haha! - men om det er noen som vil brodere denne fluesoppen så kan jeg godt legge ut mønsteret her inne, gi en lyd i kommentarfeltet så skal jeg fikse. Ha en fin dag!

19 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Åhhh så fint broderat!!!!
Så duktig du är!
ha en fin Dag!
Kram Kathrine

Sköna o Gröna Ting sa...

God morgon Lisbeth!

Dom blev ju jättesöta dina hjärta, 30 stycken sådana i granen kommer att bli vackert.
Då har du att gör ett tag nu:)
Önskar dig en skön onsdag...
Kram
Marianne

Jannicke sa...

så fin!! nydelig serviett også :o)
Klem J.

Linecas have sa...

God morgen Lisbeth!
Lekker og nusk liten fluesopp det der. Synes formen på hjertet ditt er riktig fint også.
Angående den forsvunnende julekransen din, slikt er noe innmari irriterende. Her jaktes det også på mye.
Ønsker deg en riktig fin dag.
Klem!
Line-Cathrin

beate sa...

åh!!! super-søtt!

klem beate

Anita fra hjerterommet sa...

Virkelig et vakkert hjerte:) Så dekorativt det er med kun en liten fluesopp:) Så flotte epler på innlegget under!!

Nyt førjulstiden videre:)

17-17 sa...

Such a great job. I love the white colour.Magda

h.espe sa...

Kjempeskjønt hjerte Lisbeth - men for en jobb - 30 stk..! Blir helt klart et nydelig pyntet juletred!!

Nyt adventsdagene videre vennen :o)

Goklem fra Hildegunn

FlorasFrue sa...

Ååå - helt nydelig!! Så flink du er:)
Har du mønster eller lager du det selv:) Helt nyydelig!
Kjersti

Norwaystyle sa...

Så søtt hjerte med fluesopp. Det kan være en tålmodighetsprøve å brodert når man må rekke noe, men ellers syntes jeg det er litt terapeutisk :-). Lykke til med å bli ferdig.

Unknown sa...

Superfint hjerte! Du er flink. :)

Anonym sa...

Så herlig Lisbeth ,du er bare makeløs til å finne på "snuppe-ting" :o))

Vil gjerne ha mønstret på den fine soppen ...har vært på leting etter slike småtterier lenge så jeg gleder meg til at jeg kommer hjem til ho mor i romjula ....for der er skuffene fulle av mønstre :o)

Ha en knallfin dag videre Lisbeth :o)

Hilsen fra Solveig G

Lappeline ♥ sa...

Nydelig fint....du er flink.
Ps har et lite spm ang fana jakke...har sendt deg en mail

ha en fin kveld med brodering...kos deg

Klem til deg

Grip dagen sa...

Så nusselig med fluesopper på juletreet. Du blir nok ikke den eneste som har det i år...
Men det er nok ikke mange som sitter og brodrer pynten sin!
Du er riktig så flink.

Om jeg får lyst å brodere like, får jeg bare sette igang å telle. Du hadde så tydelig bilde at det ikke er noe problem...

Jeg elsker å brodere, men gjør det sjelden. Må liksom finne roen.
Men hver jul så sitter jeg med slikt pirkearbeid. Jeg har akkurat laget en løper med GOD JUL i hver ende. Hvit med linfarget skrift.
Det var riktig så koselig syssel.

Juleklem Marit

Anonym sa...

Hei

For en flott blogg du har. Jeg vil veldig gjerne at du legger ut mønsteret på fluesoppen , og veldig gjerne den fine gyngehesten som også er brodert.

HannasHörna sa...

Hej hej!

Jag håller med de andra. Jättegulligt hjärta!

Mvh Hanna

Mitt hvite hus sa...

Kjempefine hjerter med fluesopp du har laget... skulle veldig gjerne ha laget slike jeg og..men blir ikke til denne julen iallefall...hihi..

klemmer =)9

♥ Mys ♥ sa...

Ååå så nusselig :))
Blir koselig å ha på juletreet:)
*Klem*

lillpastill sa...

Hei og hopp

Ser det er flere enn meg som forelsket seg i fluesopphjertene dine - ja takk, jeg vil veldig gjerne ha oppskrift..- tihi

Kos dere med juleavslutninger, skjønner at det er travelt, selv jeg uten den slags foreløpig, føler tiden flyr fra meg.. hyl og fanteri..

God jul til deg