02.12.2010

JULEBILDE

Et julebilde må jeg ha, og dette av Carl Larsson får være med hvert år. Det frydefulle ansiktet til barnet i sleden er gull verdt, øynene lyser av spenning og forventning!
 Nå skal det sies at jeg aldri har vært begeistret for bilder på veggen i A4 format, jeg synes det blir for puslete. Løsningen med 2 rammer fikset den hodepinen. 
 Et enkelt blikkfang som jeg kan like! Penny får henge med denne julen også - ikke fullt så spinnsprø som da hun var kattunge, men hun er hellig overbevist om at lyslenken er en ny, spennende katteleke. Hun drar lenken ned - jeg henger den opp. Kampen om hvem som eier julepynten er med andre ord godt i gang....:) See U!

18 kommentarer:

Anonym sa...

Carl Larson er virkelig jul..... koslig bilde, lurt med doble rammer!

Hilsen Linn, Sarpsborg

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fiffig du är som tog dubbla ramar, blev en helt annan känsla. Carl Larsson har riktigt mysiga julbilder, och mysig är Penny också. Kan nog bli hon som vinner kampen om ljusslingan, gissar att du hänger den högre snart.
Kramar
AnnaMaria

mali-mo sa...

Synes også det C L bildet er så fint ;) Deilig julevinterstemning.

Kjempeflotte hus under her, men tror ikke jeg kopierer den ideen, det gjelder å kjenne sine begrensninger og etter å ha sett dine store hus ifjor og året før...så tror jeg vi er i to ulike pepperkakeligaer ;)

Ha en kjempefin torsdag!

Magdalena sa...

nydleig, og så flotte rammer ... kose deg i denne tiden... klem,magny

Fågel Blå sa...

Åhhh vad mysiga bilder!!!!!!
Kram Kathrine

Hilde sa...

Penny er så vakkert - en liten ramp men vidunderlig vakker!
Carl Larsson er jo aldri feil..
Hilde

liven sa...

Et skjønt julebilde du har Lisbeth...og stilig med dobbel ramme!

ha en fin torsdagkveld...jammen er nesten denne uken gått også du :o)

Mitt hvite hus sa...

Kjempekoselig bilde Lisbeth...

CArl Larsson har mange fine bilder...

Ønkser deg en fin fin kveld..

klemmer )=)

Heims verden sa...

Det ble nydelig:D En herlig bilde i noen fine rammer!

Ønsker deg en herlig kveld!

Simones Country Home sa...

Hei på deg.

Ja Carl Larsson er bare så bra, har så mange utrolige koselige bilder. ;o)

Klem Simone

Linda sa...

Nydelig bilde,artig med to rammer.
Carl Larsson har jo utrolig masse flotte bilder:)
Jeg er så heldig å ha en stor bok om mannen,
med masse flotte bilder i....
Ha en fin helg!Klem

Klaffen sa...

Nah så skjønt bilde:)

Og lille pus da... me like :)

Titt innom bloggen min og delta på min lille Give Away!

Go helg til deg, og pus... Mjau
Mona

Elzie sa...

Ja, Carl Larsson ÄR Carl Larsson och hans vinterbilder är underbara, enligt mig!!

Kan tänka mig att det är full fart mellan Penny och Matte när det gäller juldekorationer. Ja, de kissarna är för goa.

Hoppas du får en fin andra advent.
Kram Elzie

Garden Angel sa...

Herlig stemning i bildet ditt!
Rammene var i en klasse for seg. Lekre!
Klem fra meg

Lit de Parade sa...

Underbara och mysiga bilder!

M @ Lit de Parade

Siw sa...

Du har det så fiiint! :) Jeg tror jeg må få deg til å komme å pynte hos meg .. jeg liker virkelig detaljene dine!

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hei Linn!
Tusen takk for hyggelig kommentar! Ønsker deg en strålende fin adventshelg.
Klem

Petter sa...

Hehe:) Kjenner meg så alt for gått igjen i det du skriver om pusen din Penny:) (veldig fin by the way) Har to selv, og de er da overbevist om at alt av ny pynt i huset er til for dem å leke med. Til min store frustrasjon (smiler)

Du har en veldig fin blogg, med så utrolig mange fine bilder. Masse av ideer og inspirasjon er å finne hos deg:) Så nå har jeg funnet bloggen din:) Legger meg til som følger og titter innom igjen! Du får ha en fin førjulstid. Lykke til med "to do" listen din! Den var fin :) Ha en riktig så fin helg og en 4. advent! Gledelig jul fra Petter:)