12.12.2010

3.SØNDAG I ADVENT

Rudolf er rød på nesen, vet du hva det kommer av? Jo, han har kysset mamma, og lebestiften svertet av!  Haha, sånn låt sangen da mine små gikk i barnehagen! Ellers i livet ser det ut som vinteren har full kontroll, den forsvant i går, men er tilbake i dag. Resultatet er klink is på veiene- en riktig maktdemonstrasjon, spør du meg. Nå er det bare til å finne frem sandspannet og få strødd veien bort til huset her. Drømmejobb. Not!

 Etterpå skal gjengen som bor her pakke julegaver og slåss om teipen og saksen mens vi synger oss gjennom noen cd-er med julesanger :) Ønsker alle som titter innom her en flott 3.søndag i advent.   Klem fra meg!   

6 kommentarer:

Marianne sa...

God søndag tilbake! det var en fantastisk søt Rudolf :)
Klems fra Marianne

Tove `blogg verden sa...

Så utrulig fine bilder du har tatt!! Og nydelig Rudolf med rød nese ; )
Ha en fin søndag
klem Tove

emblas-kanel sa...

Det ser ut til å bli en flott søndag hos dere. Hva var det for noe fint du hadde i den lekre boksen?
Klem fra Eva

Mitt hvite hus sa...

Jammen klarte du å fange vinteren du Lisbeth..ja så kjipt at den forsvant da... hadde vært kjekt å få ha snøen..dette føret her er iallefall ikke noe å trakte etter..

nyt kvelden O=)

Klemmer =))

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilka läckra muffins med frosting du har i burken, ser väldigt gott ut.
Skickar en adventskram till dig
AnnaMaria

lillpastill sa...

Var så mye lekkert, så jeg bare må kommentere igjen jeg.. hihi..

Kjempe koselige bilder!! Alt var like fint, kakeboksen og selvsagt innholdet, for ikke å snakke om rudolf da.. *sukk*