28.12.2010

JUL I TV-STUEN

Ja, her inne er det man dovner seg og tilbringer sene kvelder i romjulen. Himmel så vanskelig det er å komme seg opp av sofaen når en først har "limt" seg selv fast til den:)

 Her inne orker jeg ikke for mye rødt, dingeldangel eller blomster med sterke dufter, da går nemlig øynene mine trill rundt og resten av sansene mine bananas. Ja takk til rolig og dempet julestemning. 

 Skapene var først pyntet med pepperkakehjerter, men så fikk jeg den fineste pepperkakeformen av snuppa til jul, så da måtte jeg lage noen gøyale sauer. 

 Nå har jeg aldri sett en dekorert pepperkakesau før, men krusedullene skal liksom forestille ullen. I barmhjertighetens navn - please, si at du ser det, haha!

 Pepperkakeformen kommer fra Pentik. Jeg var innom butikken før jul og synes de hadde superfine julesaker - og veldig artige pepperkakeformer. Jeg skrev noen saker fra butikken på ønskelisten, og det var slett ikke dumt.:) So long!

19 kommentarer:

Lappeline ♥ sa...

Heisann!
Koselig tv stue hos deg....avslappende ser det ut til å være her
Her har vi ikke tv stue lengre men skulle så gjerne hatt det nå når jentene kommer hjem...er nå 5 stk hjemme i julen og ellers bare 3 ....phu trekker meg litt unna jeg da så det blir ikke så mye tv titting

Ha en fin romjuls tirsdag

Klem til deg

Gollass sa...

Selvfølgelig er det ull jeg ser på sauen, utrolig morsom, nydelig stue;-)

Jeanette sa...

Så deilig og delikat:) Kjenner meg godt igjen i dette med limt fast til sofaen.. Rart med det, men stresser og oier på før jul og faller liksom helt sammen når julaften er overstått!
fin tvstue.
Koz deg videre.
Klem J.

Reginas Cottage sa...

hi
your tv- livingroom is wonderful.i love the cushion on the sofa.it looks very cosy.
have a wonderful time!!!
hugs,regina

Naturally Carol sa...

What a beautiful cosy room, with soft twinkly lighting and that lovely sheepskin cover on the chair looks very warm.

Anitas hus sa...

Selvfølgelig ser jeg at det er ull!!! Hva annet skulle det være^^,) Synes du er flink jeg:)

Veldig koselig i tv-stuen din, og jeg er helt enig med deg. Ikke lett å komme seg opp av sofaen igjen;)

Kos deg videre Lisbeth!
Klem, Anita:O)

Aashildsvilla sa...

hei.kjempekoseli du har det.klemmer fra åshild

Atelier Kari sa...

Flotte sauepepperkaker! Har bare elgete former her på Finnskogen. Ha fortsatt fin Romjul!

Behindabluedoor sa...

Heisan..
KOselige bilder og det var slettes ikke vanskelig å se ulla på sauen ;) hehe!!
Fine var de :))

ha en fortsatt fin romjulstid og kosa deg i sofaen!
Klemmer

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilken mysig tv-hörna, förstår att du gärna sitter där. Väldigt fina pepparkaksfår, och nog syns det att dom är ulliga. Du har dekorerat supersnyggt!
Varm kram
AnnaMaria

Mitt hvite hus sa...

Så koselig tv stue Lisbeth...

kjekt å ha et "fri" sted..

og sofaen ja den er virkelig god å sitte i,..iallefall i kveld..

kos deg =)

Klemmer =))

Mitt hvite hus sa...

Så koselig tv stue Lisbeth...

kjekt å ha et "fri" sted..

og sofaen ja den er virkelig god å sitte i,..iallefall i kveld..

kos deg =)

Klemmer =))

Gry sin lille verden sa...

Rolig og avslappende tv-stue. Her kan jeg tenke meg at dere synker ned i sofaen ja - men er det man skal slike deilige romjulsdager.

Nyt dem.

lavendel mio sa...

Herlig tv stue dere har!
Skal ikke så mye rødt til for at det blir vakkert:) Jeg digger den nydelige katten som lager litt krøll rundt omkring i huset:)
Ønsker deg en fortsatt fin jul, klem Hanne

tante fiolett sa...

Ja det limet tror jeg noen har "sølt" i min sofa også;)
Perfekt saueull på pepperkakesauen vil jeg si, så artige!! Koselig i TV-stua med noen rød detaljer..:)
Fortsatt goood romjul:)
Klem Jeanette

Torill sa...

Kunne nok fint ha kost meg og slappa av i den kroken der ja. Og sauene var herlige....og nydlig pynta. Ikkje vanskelig å sjå at dei trenge å klippast til våren......

Anonym sa...

Nydelig pepperkake-sau med tydelig ull ....ingen tvil :o)

Ha en forsatt koslig avslappende romjul :o)

Hilsen Solveig G

n o r d i n g å r d e n sa...

Hej Lisbeth, men åh va fint! Så lustigt, är det inte samma soffa som jag visar i min blogg i dag?! Och du har en schäslong också:) Så kul, de är ju underbara att ligga i! Jaha, så häftigt att du bor så nära Oelanas fabrik, jag älskar deras kläder och plädar och är så glad i min röda!!! Ha sköna mellandagar! Mari.

Refleksjon på livsvegen sa...

Så vakkert du har det!
Flott blome :-)

Godt nytt år til deg også!!