06.12.2010

EN PRAT MED TO-DO-LISTEN

  • Listen: Bake 7 kakesorter + 2 til
  • Lisbeth: Er du gal?  *krampelatter*
  • Listen: Sy fårerull og lage medisterkaker
  • Lisbeth: Hahahaha, tror du er gått fra forstanden!
  • Listen: Handle ferdig julegaver
  • Lisbeth: Jada, masa - denne uken....
  • Listen: Kjøpe blomster
  • Lisbeth: Tja...
  • Listen: Vaske alle vinduer
  • Lisbeth: Pøh! Dream on
  • Listen:Kjøp inn ingredienser til gløgg
  • Lisbeth: Åh - det var bra du minnet meg på! *mumler: endelig et normalt punkt
  • Listen: Vaske tak og vegger i hele huset, og husk kjøp tannbørste så du kan skrubbe i små kroker
  • Lisbeth: Huh? For mange fremmedord, aner ikke hva du snakker om, kommer ikke til å skje...
  • Listen: Skrive 203 nydelige julekort - som du har laget selv!
  • Lisbeth: Hohoho! Ler så jeg hikster. Sorry, i mitt neste liv. Kanskje!
Sånn! Nå har dere sett min to-do-liste. Den tror jeg blir et finfint papirfly! Julen blir med andre ord til mens jeg går veldig sakte, og det helt uten en to-do-liste!  So long!

17 kommentarer:

Jannicke sa...

..hehe - herlig samtale mellom deg og listen! Godt du tar styringen, og ikke listen!
Kos deg med å lage jul!
Klem J.
Ps : stilig bilde!

Janet sa...

Haha. Morsomt.
Herlig samtale som jeg tror du vant med glans.
Jeg har også en slik liste, men jeg bare ignorerer den foreløpig.

KKvinneblogger sa...

Ha, ha, ha, omtrent som å høre meg selv :D Men jeg har faktisk kastet det meste av den listen for flere år siden.

fryd&forandring sa...

Hehe, litt sånn samtale jeg har hatt med listen! Herlig blogg! Vi skal bort i jula, så jeg unner meg å sluntre unna helvasken.. får ta den til våren! Så da erklærer jeg meg som ferdig med forberedelsene og har kun kosen igjen!!
Ha en fin dag!

Refleksjon på livsvegen sa...

Kos deg!!!

Alberte sa...

Helt helt herlig!!!!

Linecas have sa...

:-DD
Veldig bra!

Catje sa...

Min liste består av ting jeg har LYST til å gjøre, mye morsommmere da. Jeg MÅ ingen ting (bortsett fra gaver, selvsagt,) så alle 7 slaga blir nok bakt fordi jeg har lyst, ikke fordi jeg må :) Og jeg har aldri skjønt hvorfor man må vaske hele huset før jul. Da er det jo en million andre ting å gjøre som er mye viktigere!

Catje

Catje

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hehe, godt vi kan le og temme jaget som vi selv eller andre skaper. Vi kan selv bestemme og ta ansvar for hvordan julen skal være.
Heia lystbetonte oppgaver. Adjø til dårlig samvittighet og tussete lister alla "hvordan takle julekjøret" eller "slik får du en jul uten stress", som ukeblader og andre medier presenterer - det gjør de ikke for at kvinner skal føle mindre på stresset, men kun for å tjene penger! Ville nå bare nevne det...:)

Og Catje- akkurat slik er det her også. Jeg gjør det jeg synes er gøy, jeg kan f.eks godt like baking, men ingen tvang det heller!:)

Dreamgirl sa...

*ler* Herlig :) Sånn skal det låte

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Artig :) Ja, det er ikkje alltid like greit å følge listene :) Eg er flink å lage lister, men å følge dei? Av og til :) hehe. I år blir det enkelt for vår del. Planlegger heller neste år i nytt hus :)

Ha ei deilig førjulstid, Lisbeth! :)

Godklem

Anne sa...

haha! Kjenner meg igjen:-)

Anonym sa...

Thihihi.... Den samtalen var jo nesten som om jeg skulle hatt den selv;)
Håper du har en fin førjulstid med eller uten liste.
Klem fra meg!

Anne sa...

Fantastisk innlegg!!
Jeg måtte smile..kanskje fordi jeg kjenner meg igjen ..eller..?
Godt det er du som har kontrollen.
Ha en herlig førjulstid med kos og det du har lysst til!!
Klem Anne

Kaoskontroll sa...

Herlig! Og godt det ikke bare er jeg som føler for å hoppe bukk over to-do- listen. Jeg jobber meg derimot jevnt nedover want-to-do- listen. ;)

Klem

Tone Yvonne sa...

Fantastisk samtale!!!
Undres på hvor vi får alle disse "burde"ne fra.....? 7 sorter, det passer vel ikke engang inn i Ketolysedietten.....hihihihi
Vaske tak og vegger - synes jeg bruker nok penger på kiropraktor som det er jeg ;O)

Ha en strålende uke!!

klem

Alettesiriane sa...

En god liste,sitter her og er litt lite julete,håper det kommer før jul!