30.06.2011

FIN INNPAKNING

Det er ikke morsomt å spise sin mat når den ligger i pakke og ikke på fat. Den øverste skiven var med syltetøy, det satt fast på papiret som med vinden fløy....   Hihi, matpakkespisevisen til Knutsen & Ludvigsen er en innertier. Flatklemte brødskiver, og pålegg som henger fast i mellomleggspapiret er ikke mye delikat.

Slik gidder ikke jeg ha det. Skal jeg først ha matpakke får innholdet ha en viss kvalitet, og dessuten være pent innpakket. Appetittelig må det være. Så her ser dere foto av matboksen min. Mønsteret er fra Nina Campell, og finnes forøvrig som tapet her. Den rommer 2 brødskiver, er nydelig å se til, og så tar den ikke for stor plass i vesken. Midt i blinken for meg. See U! 

11 kommentarer:

Fågel Blå sa...

So lovely!!!!
Ha en fin dag!
klem Kathrine

Frøken Anker sa...

Skønne billeder. Og hvor er dåsen yndig :-)

Bon appetit

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei!
Ja, det må være en viss stil over matpakken, og denne matboksen var jo nydelig! Bon appetite!

Klem Cath :-)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var en fin smörgåslåda, och med ett lock som sitter på ordentligt. Helt perfekt och ta med två smörgåsar, det står man sig på länge.
Solig kram
AnnaMaria

lillpastill sa...

Det er den fineste matboksen jeg noensinne har sett! Kan jeg spørre hvor jeg kan få tak i en slik en?

Janet sa...

Jepp, det ER den fineste matboksen ever!

rosenälvorna sa...

Vilken underbart söt låda, smörgåsen blir säkerligen ännu godare när den ligger i den ;) Ha det så gott //Christina

Christine C sa...

Snakk om å lage seg niste med stil! Det var en utrolig søt og lekker matboks :-)

Underberget sa...

For en vakker matboks! Med en slik fryd for øyet blir lunsjpausen rene ferien å se fram til:-)

Hem och Lycka sa...

Sååå fin!

kram Mia

Heddas gode grunner sa...

Nydelig!! Jeg vil også gjerne vite hvor man får ta i noe så fint!? :)