08.04.2011

PRETTY

Jaaa! Endelig blomstrer det i pelargonia-åkeren min. God helg!
 

13 kommentarer:

h.espe sa...

Hei Lisbeth gode!!!
Her kommer jeg 'dinglende' innom - tiden har hatt en tendens til å renne ifra meg i det siste, så bloggbesøkene mine blir det ikke så alt for mange av - dessverre!! Tusen takk til deg for gode ord i forbindelse med decopage prosjektet mitt - hjelper alltid på å høre at det ikka var sååå ille...;o)

Nyt en flott vårhelg - med sol og varme grader!!

Klem fra Hildegunn

Hulda sa...

Så herlig pelargonium! Er skjønt når de begynner blomstringen. Flott bilde av den. Jeg har en dronning i blomst i mitt innlegg.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Påskharen ser lite nyvaken ut, han är väldigt söt. Och fin färg har du på din pelargon.
Ha en skön helg
Kramar
AnnaMaria

KKvinneblogger sa...

Nydelig form og farge på blomsten din! Og morsom påskehare :)

De små øyeblikk sa...

Heisan ;)

Takk for kommentar i bloggen min. Smiler av den søte påskeharen din, morsom :)

Klem Kjersti

Landcharm sa...

Koselige bilder - og god helg!

FlorasFrue sa...

Så herlig med en pellisåker!!!:) Jeg er av den utolmodige typen som må kjøpe nye for hvert år... Men snart skal jeg få tak i en hel åker med de og da klarer jeg som regel å ta vare på de en hel, lang sommer! Elsker de rosa pellargoniaene:)
God helg!

Lappeline ♥ sa...

Nydelig fin
God helg ønskes deg
Klem

Min Verden sa...

Ja! Den er vakker Lisbeth. Kos deg med den :) God helg. Hanne

Vintagepia sa...

ÅÅÅÅÅ....eg vil og ha pelargoniahage...ka du gjør førr å få dæ tell og kor får du tak i frø??
Her nord e dæ blomkarse eg får tell utn drivhus/væksthus...og dæ bruke å bli masse av dæm...i sluttn av juli/byinnelsn av august...dæm pyinte vældi opp og smake nydeli i salata :o) Her byinne dæ å bli vår så smått...trur eg kjæm meg i fjæra iløpe av hælga...ha ei fin hælg!
Vintagepia

Unknown sa...

Koselige bilder! God søndag:)
KLEM

Essay_writer sa...

not pretty but very pretty

khotton sa...

qu il est beau ce petit lapin, j adore et votre blog est magnifique, il y fait bon s y balader... Bravo pour tout et a bientot. Martine.