14.03.2009

VELKOMMEN TIL FEIRING MED GIVEAWAY HOS MEG !

Selvsagt skal jeg feire at bloggen har hatt 150000 besøkende i løpet av 13. måneder(...kremt, nå har telleren passert 160000 , men det gjør ikke noe med feiring på etterskudd , det er forresten litt meg det der, på etterskudd hi hi. ) Jeg har jo blogget siden desember 2007, men telleren kom altså ikke på plass før i februar i fjor. Uansett, det er virkelig gøy at så mange finner veien inn hit. Og tenk alle dere som tar dere tid til å skrive trivelige hilsener til meg, ikke bare i kommentarfeltet, men også i form av mail. Tusen hjertelig takk , uten dere der ute hadde det ikke vært helt det samme å blogge. Jeg simpelthen elsker at det er mange flere enn meg som har interiør, hage og håndarbeid på hjernen ;o))) Da blir det en heidundranes feiring med :

GIVEAWAY GIVEAWAY GIVEAWAY GIVEAWAY GIVEAWAY GIVEAWAY

Denne gangen lodder jeg ut 2 premier.

1ste premie er 1. stk brodert kjøkkenhåndkle i et noe spesielt design, man ser ikke dette håndkle andre steder enn hos meg ... og kanskje hos akkurat deg ! :0) + en helt fantastisk bok der du kan samle alle matoppskriftene dine.


2ndre premie er 1.stk brodert kjøkkenhåndkle .

Som en drøm av en sommerkjole ! Slik ser kjøkkenhåndklene ut, ble de ikke skjønne !..... jordbær, rips, bringebær, nylaget saft og syltetøy,... alt som hører sommeren til.

Håndkle har fått et hvitt stoffstykke med hempe og blonde øverst og en håndbrodert M i korssting .

Boken er regelrett genial. For det første er den alldeles nydelig og en drøm å se til.. ( hi hi, viktigste først) For det andre er den utrolig smart bygget opp. Inndelt i emner etter matretter/råvarer slik at den er lett å slå opp i .

Den har mange slike lommer der du kan putte dine egne oppskrifter, du vet, alle de små lappene og utklippene fra ukeblader osv. som flyter rundt omkring i huset , ...( hos meg gjør de iallefall det, ... litt pinlig om samtlige som stikker innom her har sirlig orden i oppskriftene sine, men helt ærlig så tror jeg ikke på det altså , fniiiis! ) Det gjør absolutt ikke vondt for øyet at lommene er pastellfarget med prikker :o)

Hauger med blanke sider der du kan skrive dine egne oppskrifter, bra hva?!

Innimellom er det sider med herlige ord og uttrykk om mat . Faktisk tenker jeg at denne boken er som et fotoalbum til oppskrifter. Dette er ingen kokebok, du finner ikke en eneste oppskrift, de må du altså legge inn selv, men det er en fornøyelse når boken er så fin.
Spre gjerne det glade budskap om feiring hos meg ved å linke til konkurransen . Tradisjonen tro er det bare til å legge igjen en kommentar under innlegget her om du vil være med. Alle er hjertelig velkommen til å delta, om du har blogg eller ei. Jeg lar denne stå i 14 dager, kommentaren din må være lagt igjen innen 29.mars kl. 18.00. Lykke til !
English: I am celebrating that my blog has reached over 150000 visitors. What a joy ! First prize is a kitchen towel as seen in the picture and this book for all your food recipes, really a smart way to organize your recipes. Second prize is a kitchen towel with an embroidered M in cross stitch like the one in the photo above. To enter the contest just leave a comment to this post. The contest will last to March 29. The contest is world wide.

219 kommentarer:

1 – 200 av 219   Nyere›   Nyest»
Monicas sa...

gratulerer.....her inne hos deg har eg trivdes...å gratulerer med jubileum..når jeg så hvilke gaver du hadde å dele ut, så må jeg bare innom å håpa at unge frk sjøl kunne være heldig...uansett...lykke til du:) og god helg

Perlehvit sa...

Ååh det kjøkkenhåndkle var helt nydelig!!! Det samme med oppskriftsboken!
Hadde vært morro å få dette i burdagsgave(som tilfeldigvis er den 29!;))

Ha en fin dag!!

Torunn sa...

Hihi...her hos meg flyter ogaå arkene med oppskrifter overalt :-). Noen er tilog med skrevet på kaffefilter osv, så en slik bok hadde vært kjekt gitt! For ikke å snakke om kjøkkenhåndkleet. Det er det lekreste jeg noen gang har sett. Du er jo bare helt RÅ på å skape!
Ikke rart så mange finner veien hit igjen og igjen!
Gratulerer med masse flott besøk.

God helg og klem

Torunn

by Siv sa...

Så fantastisk mye fint du lager og viser, kjempeimponert!!!
Ha en superflott helg :)
*Siv*

Anne sa...

Gratulerer med så mange besøkende:) Kjempe koselig blogg du har! Vil gjerne være med i trekningen. Flotte premier du gir bort! Boken så veldig fin og praktisk ut! Kunne trengt en slik ja, hehe.. Kjøkkenhåndkleet var nydelig! Du er kjempe flink!

h.espe sa...

Hei på deg Lisbeth...
Åhhhh, såååå flotte gaver du lodder ut - selvsagt vil jeg være med å "kjempe" om håndkleet og boken.. ;o) OG jeg skal spre det glade budskap på bloggen min...

Det håndklet var så utrolig søtt, og som du sier, det ser jo ut som en herlig sommerkjole. Den "oppskriftsboken" vil jeg uansett gjerne vite hvor jeg kan få tak i, for den var helt super. Hos meg er det mest løsbladsystem, noe som resulterer i at når jeg trenger en oppskrift, ja, så finner jeg den ikke....

Ha en superflott helg kjære venn - kos deg masse!!!

Stor klem fra Hildegunn

Anonym sa...

Så flotte premier! Dette må jeg være med på! Gratulerer med maaaange besøkende på bloggen din!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var fina saker! Och rött och vitt som jag tycker så mycket om.
Jag är gärna med och tävlar, självklart har jag länkat. Nu håller jag tummarna!
Ha en fin lördag
Kram AnnaMaria

Størhuset sa...

Ikke rart det er masse besøk på bloggen din, du lager jo de fineste ting, så jeg må jo bli med i tilelle jeg skulle være så heldig å vinn et av de fine kjøkkenhåndklene. Ha en fin helg

n o r d i n g å r d e n sa...

HIPP HIPP HURRA för din fina blogg!!! Grattis till så många besökare!!! Men det är inte så konstigt, du har en underbar blogg! Så mycket vackert, i detalj!!

Och så fina vinter du lottar ut, dina handgjorda saker, så vackert till köket och en sådan jättefin receptbok, inte illa!

Ha en fortsatt skön helg! MNari ( Så fint med det gamla tråget där och handduken över... )

Elzie sa...

Grattis till så många besökare. Det lär väl ta tio år för mig att få ihop så många, ha, ha.
Vilka fina saker du lottar ut. Naturligtvis vill man vara med. Och jag länkar till dig också.
Hoppas du har en bra helg.
Kram Elzie

Anonym sa...

Grattis till alla dina besökare.
Så har du ju den mest underbara blogg. Alltid lika roligt att besöka dig:-)
Åhh, vilka fina vinster du ska lotta ut.
Klart jag vill vara med. Nu ska jag hålla alla mina tummar och tår att jag vinner.
Länkar hit till dig.
Kram

Stinelille sa...

Titter innom deg hver gang du har noe nytt her, kjempefin blogg. Kan sitte å drømme meg vekk her leeenge! Er ikke så flink til å legge igjen kommentarer på blogger jeg er innom , men nå MÅ jeg jo!!! Gøy med giveaways! Og sånn uansett; hvor har du fått tak i den oppskrift-boka? Sånn SKAL jeg ha meg! :) (men venter jo selvfølgelig til ETTER dette er avsluttet, KAN jo være heldig..! )

Livingroom sa...

O vad fina saker du lottar ut, Grattis till den stora mängden besökare. Jag deltar gärna i utlottningen och länkar trill min blogg med en bild.
Trevligt veckslut,
-Lotta

Hulda sa...

Grattis! Artig giveaway også da. Lekre premier, kunne tenkt meg boka. ;)

Tove sa...

Klart jeg må være med:) Og for noen utrolig flotte premier!

Gratulerer med 150.000( 160.000) besøkende:)

klem

My home is my Castle sa...

Åhh så gøy :))
Ogpremiene dine er jo bare såå nydelige :))
Bloggen din er en av mine favoritter, og jeg skjønner godt at du har maange lesere ( og tittere )
Selvfølgelig vil jeg mer enn gjerne linke til deg fra min blogg:))

Godlørdag og klem fra Kari

Miss.T sa...

Nydelige gaver du lodder ut !!! gratulerer med masse flott besøk : )Her krysser jeg armer og ben for å vinne : )Tvi tvi !

Ha en strålende helg : )

Ele sa...

Dear Lisbeth,
congratulations to your wonderful blog and so many visitors, one of them myself...;-)

Whish you a good time and
may greetings from Bavaria

Gabriele

Anonym sa...

Hei:)
Gratulerer med et stort jubileum. Det er jo helt fantastisk hvor mange besøkende du har hatt.
Og jeg blir veldig gjerne med i konkurransen. Veldig, veldig flotte permier du har;)
Ha fortsatt en fin helg.
Klem Elin!

Malin sa...

Gratulerer!
Fantastisk nydelige ting du lodder ut!
Det er helt meg!

Derfor må jeg selvfølgelig være med!
Å linker deg også til min side.

Ps. Det er konkurranse hos meg å;)

Klemmer Malin

Missfryd sa...

Gratulerer! Utrolig fine premier du har her.
Jeg vil gjerne være med:-)
Fortsatt god helg.
Klem I

ANETTESHUS.COM sa...

Oj,oj, nå dukket det plutselig opp konkurranser overalt her;) Gratulerer såååå mye, Lisbeth! Forstår godt at du har mange besøkende! Du har en super blogg! Ha en fortsatt fin helg!

Klem Anette:)

Husk å delta i konkurransen min også da!!:)

ENGEL sa...

såååååååååååå fint!hadde jo vært gal om jeg ikke ble med på dette!håper for guds skyld at det blir mange mange mer innlegg slik at besøkstelleren stadig øker;)bloggen din er virkelig verdt et besøk,det er sikkert og visst!

vosgesparis sa...

heyy congrats with your blog, lots of people passed by ;) I hope I will be able to bring you many many more visits as you have a special place in my blog heart.

Anonym sa...

Hej, hej.
Du har så fin blogg och så många fina sydda monogram.
Förstår att du har många besökare till din blogg, jag är en av dom.
Vill gärna vara med i din utlottning!
MVH Christina utan blogg!!

Besta sa...

Gratulerer...det er alltid gøy med giveaway så jeg slenger meg på.
Koselig blogg du har. Ha en fin kveld.
Klem Marilyn

Anita sa...

Fra pause på jobb hiver jeg meg med! Kanskje det betyr lykke! Er skikkelig fan av bloggen din som du sikkert vet:0) Fortsatt god helg!

Mette sa...

Hei,
og gratulerer med jubileet!
Vil gjerne være med på trekning, nydelige premier! Hvor har du fått tak i slik en genial bok? Hadde egentlig tenkt til å lage noe slikt selv av en perm og løse ark, men det er jo mye enklere når man kan få den ferdig! Så hvis jeg ikke har vinnerlykke - får jeg heller kjøpe den.

Ha en god kveld!

Viola sa...

Nu hoppas jag att lyckan är med mig...brukar nästan aldir vinna här på bloggen...vill så gärna vara med i din flotta utddelning och ett sort grattis till dig och din helt underbara blogg på ett-årsdagen, ha en bra kväll,KLEM

Crème sa...

Så gøy med så mange besøkere. Gratulerer!
Skjønner godt at mange vil komme innom deg, for her er det så mye å inspireres av hver eneste gang.

Jeg blir gjerne med på trekning og jeg krysser fingrene. Må innrømme at hos meg er det flere løse lapper enn innskrevne oppksrifter i oppskriftsboken, så den lure boken hadde vært midt i blinken for meg. Men jeg sier ikke nei takk til det nydelige handkleet heller:) Superfine ting, var det.
Ha en superduper lørdag videre:)
Klem ragnhild

Mitt hvite hus sa...

Gratulerer så masse med alle besøkende... skjønner godt at folk finner veien inn til deg og kommer igjen og igjen . Du er utrolig flink og kreativ..og en stor inspirasjonskilde her i bloggverden O=)

Ha en fin helg Klem Kerstin

Ingrid sa...

Gratulerer med så mange treff! Jeg vil gjerne være med på trekning!

Hege sa...

Skjønner godt at du har mange besøkende :)
Eg har ikkje blogget sjøl på sikkert 3 mnd... Finanskrisen satt liksom en stopper for shoppingen, og fantasien har fått seg en knekk.
Men er ofte innom å kikker på favoritt bloggene mine.

Ønsker deg en strålende helg!!

Hege :)

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Å stort grattis!!
Klar jag är med och länkar gör jag.
Kram Irene

Rådyrveien sa...

Med så flotte premier er jeg bare nødt til å hive meg på i konkurransen. :D
Utrolig generøst av deg å gi bort noe så fint!
Gratulerer så masse med 160000 besøkende. Burde sagt at det er helt utrolig, men det er det jo ikke! Bloggen din er jo bare så suveren at det er ikke det grann rart at så mange finner veien hit om igjen og om igjen.
Ønsker det en fortsatt trivelig helg!
Klemz!

Stjernebarna sa...

så klart jeg blir med:-) masse fint å titte på her inne hos deg:-)

ha en fin lørdagskveld.

*Randi*

Anonym sa...

Hei:)

åå, for noen nydelige kjøkkenhåndklær du lager:) Koselig oppskriftsbok. Dette vil jeg gjerne være med på å vinne, ja;)

mvh Rachel:)

Vanja sa...

Gratulerer med så utrolig mange besøkende:-)
Var innom her om dagen å tittet på den flotte veranda gardinen din:-) men som ny blogger glemmer jeg tilstadighet å legge igjen kommentar.
Utrolig flotte GIVEAWAY du har. Håper jeg er en av de heldige:-)
Takk for titten og God helg
Klem fra Vanja

sortekatt sa...

Knallfine premier!!!
Klart jeg vil prøve lykken her:)
Er ofte på besøk hos deg, liker bloggen din godt;)

Ha en fin lørdag,klem Mona.

mali-mo sa...

Gratulerer så masse med jubileum! Du har en drøm av en blogg, fra et skikkelig drømmehjem, nesten helt eventyraktig er det hos deg synes jeg ;)


Klart jeg måtte være med i trekningen, de kjøkkenhåndklerne hadde jo passet perfekt inn hos meg, og den kokeboken var rett og slett helt genial!!!!

Mens det er lekkert som alltid hos deg er det ikke mye feminint og eventyraktig hos meg idag, hehe, jeg har stått med hørselver og verneutstyr og saget ned noen svære gamle trær som laget så mye skygge på ene siden av huset...så nå ser det bokstavelig talt lysere ut her hihihi. Det må jo til sånt og når man har en svær gjengrodd gammel eiendom ;)

Ønsker deg en strålende lørdagskveld ;)

Anonym sa...

HIPP HURRA og gratulerer med mange besøkende! Du har en flott og inspirerende blogg så jeg skjønner kjempegodt at du har mange besøkende. Selv synes jeg Billy-kroken din er så flott med bokhyller som skjuler rotet inni og sjeselongen som frister til en hvil:)

Da melder jeg med det samme på i konkurransen om flott kjøkkenhåndkle og super kokebok. Den boka tror jeg kommer til å bli en hit hos bloggedamene:) Er den kjøpt her i landet til tross for svenske innskrifter?

Lykke til videre med bloggen, Lisbeth. Jeg håper den fortsetter i samme stil, for den er kjempefin å følge med på:)

mange klemmer fra Stine

Anonym sa...

GRATULERER!!!! Håper jeg blir den heldige vinner.... Fin blogg! Er innom hver kveld på min daglige bloggrunde.
Ha en fin helg!
Borgny

Livy sa...

Heisann!
Så artig! Jeg blir gjerne med :-)

Ønsker deg en kjempefin helg!
Klem fra Livy

Laila sa...

At du har hatt så mange besøkende er ikke noe rart, du har en flott og inspirerende blogg. Den boken kunne jeg hatt god bruk for, min notisbok er full av løse lapper og sider, den er fra -60 tallet. Ser det er flere som har bursdag den 29, så også jeg, så man må bare håpe.
Ha en fin helg.

Hilsen Bodil F.T. sa...

Så koselig konkurranse, Dvs. koselige premier.

Men du har en fantastisk blogg, og det er ikke noe rart at du har mange besøkende. Jeg er ofte innom her, selv om jeg ikke legger igjen kommentarer alltid.

Linker opp konkurransen din jeg!

Synnøve sa...

Hei! Med så flotte premier er jeg jo bare nødt til å hive meg med her :) Jeg er uansett innom og titter stadig vekk, for du har en utrolig flott og inspirerende blogg!!

A-H sa...

For en premierad:) Kaster meg med jeg også:)
Ha en fin lørdagskveld:)

Garden Angel sa...

Titten teien;)
Takker for koselige kommentarer hos meg:)
Om jeg ser gardinen flagre i et tre hos meg, så får jeg vel bare sende koppen avgårde...hahaha

Grattis med utrolig mange besøkende!
Wow!
Skjønner det godt jeg, jeg elsker jo bloggen din selv:)
Og jøjemeg så flotte premier da!
Så spennende!
Da er det vel bare å krysse fingrene og håpe:)

Kos deg videre med bloggingen, du er en super inspirasjonskilde...og ikke minst...en alle tiders bloggvenn:)
Gode klemmer fra meg(",)

Anonym sa...

Får jeg være med i konkurransen? Du lager vakre ting, og jeg liker bloggen din! Ei slik bok er det som skal til for å komme igang med fornying av egen oppskriftsbok.Den gamle er over 40 år og buler av løse lapper. Hilsen Toril A (magnar@aspaker.no)

evamar sa...

Vilka härliga vinster! Handduken skulle passa perfekt i mitt kök och har ju till och med "min" bokstav broderad. Boken verkar fiffig, för jag har inte något bra system för mina recept. Alltså vill jag gärna vara med för att ha en chans att vinna.

Har länkat i tävlingsbloggen:

http://evamar.blogg.se/2009/march/handduk-bok-29-mars.html

Randi sa...

Heia Lisbeth!
Gratulerer med så mange besøkjande,flott!Men du,kven har ikkje lyst innom din super flotte blogg da..:-)Du inspirerer alle og ein kvar,du er så flink!!
Jau takk,eg er gjerne med på trekninga,og dei flotte premiane da!!Lykke til!!
Ha ein fin laurdags kveld!Klem!

Gamlå sa...

Gratulere så masse!!

Dette vil jeg være med på!!

Hilsen Gamlå

White cotton grass sa...

Grattis till alla besökare!
Jag är gärna med i din giveaway! Länkar hos mig :)

liven sa...

Hei Lisbeth :o)
Klart vi vil være med på trekning hos deg:o)
Og som vanlig.....i beinhard konkurranse :o)
Dette hadde passet meg....jeg som eeeeelsker kjøkkenhåndklær!
Og denne boken var jo også så søt at:o)
Ha en fin kveld og kos deg:o)

oddny iren sa...

Du har en blogg som er verd å besøke:) Du lager så mye fint:) Blir gjerne med på konkurransen din! Ha en fin kveld!

tresko sa...

Hei, jeg vill gjerne være med på denne trekningen. Du lager fantastisk masse fint, og er veldig innspirerende. Elsker å lese bloggen din :)
Det var noen nydelige broderier, og den kokeboken er midt i blinken for meg ;
Klem fra Tresko :)

Kreoline sa...

Klart jeg vil være med her, nydelig håndkle, når det gjelder matveien er jeg intet geni. Matlaging er bortkastet tid, men godt å spise. Har en gammel koselig håndskrevet kokebok etter min mor, hun gikk på husmorskole en gang på 50 tallet, mange gode gamle oppskrifter der. Ha en fin kveld L.

Mitt Kreative Krypinn sa...

Som du vet, etter å ha besøkt bloggen min og skrevet en sååå hyggelig kommentar og svarte på spørsmålet jeg stilte deg her i bloggen :)så har jeg ikke noen interiørblogg. Men jeg elsker virkelig interiør! og jeg besøker deg ofte her inne. Det er alltid så masse flott å se på, som de flotte gavene du skal gi bort. Helt fantastisk!
Ønsker deg en fortsatt fin lørdagskveld.

*klem*

Merete sa...

så spennande med konkurranse..
Vanvittig lekre kjøkkenhåndkler du har sydd!! kjempesøt kjole blei det :) utruleg kva du får til, Lisbeth!

linn kr/sykepleier sa...

Gratulerer så masse med så utrolig mange treff på bloggen din. Ikke at jeg blir det minste forundret. Jeg er glad jeg oppdaget denne, og har hentet masser av inspirasjon og ideer herifra.
Synes det er en supersjarmerende giveaway, og skal spre det videre i bloggen min. :D

Anonym sa...

GRATULERER!
Å jeg blir jo gjerne med på en så fin konkurranse :)
Ha en fortsatt fin helg...
~Natalie~

Anonym sa...

Gratulerer. -Vil gjerne være med på konkurransen :)
Ha en fortsatt fin helg
Mette

Guttemamma sa...

Hipp hurra for deg, din flotte blogg og høye besøkstall!! Klart jeg vil være med...
Ha en deilig lørdag videre,klem fra Anette

Marilyn sa...

Your giveaway is so pretty :) Marilyn

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Gratulerer! Såklart att vi tittat in hit till denna flotta blogg!!!

Och vilka härliga gaver. Jeg krysser fingarna.

Lenas hjem sa...

Gratulere så mye, kjempefin blogg du har. Er ofte innom og titter. kjempefine premier også. Du er så flink. Ha ei go helg.

Frk Mille sa...

Gratulerer med så mange besøkende. Jeg forstår det veldig godt, for du har en flott blogg. Blir veldig inpirert av bloggen din, du har god smak.

God lørdag

Prinsesse Elin sa...

Dette her kan jeg desverre ikke gå glipp av. Boka ser fantastisk ut og akkurat en slik trenger jeg.
Grattis med så mage innom. Bloggen er jo kjempefin så det er ikke så rart egentlig at du har mange lesere.
God klem fra me:O) You know baby;O)

Grip dagen sa...

Korsstings-M, here I am!...
-Det er lov å håpe!
Du skal nok få et enormt antall kommentarer på dette innlegget, for makan til flotte premier!!!
Jeg kommer til å bli stiv i hånda, for nå skal jeg krysse fingre helt til 29. mars...
Lykke til videre Lisbeth!
Klemmer fra Marit

K@ri sa...

Herlighet!

Jeg skjønte at du hadde svartet på den fornuftige kokeboka! Den hvor man kan skrive inn oppskrifter når man har tid.

God helg og god klem fra Kari*

Cecilie sa...

Gratulerer så mye! VEL fortjent! :)
Ikke bare har du en nydelig blogg, men jeg har lagt merke til at du er veldig flink til å sende koselige tilbakemeldinger til andre også. Sånt setter man jo veldig pris på - så jeg sier bare "hurra for deg" *s*

Ha en fortsatt fin helg :)

Anonym sa...

Tillykke fra Danmark!! Lisbeth, jeg er en af dem som ofte kigger forbi din yndige Blog og nyder hvert besøg! Det er så fine ting du laver og jeg vil selvfølgelig gerne have mit navn i hatten ; )

Knus & God weekend, Jannet

Silje Kristin sa...

Gratulerer med så mange besøkende :)

Utrolig flott bok du skal gi bort! KJempefint kjøkkenhåndkle også!

Dreamgirl sa...

Heisan

Dette er første gangen jeg er innom deg, via Irinas blogg :)
Men her skal jeg jammen meg utforske mere :)
Gratulerer med så mange klikk da :)

irina sa...

Siden du inviterte meg personlig så ma jeg hive meg på.he he.
Egentelig er jeg litt sån vasom å hive meg på slike konkuranse.
Særlig til de jeg ikke kommentere så ofte hos.

Da tenker jeg at de tenker at jeg kun gjør det for å få en premie :)

Ja jeg tenker vist for mye ha ha.

Håper du ikke har blitt smittet. kan være psyken vet du.
I tillegg til førkjølelsen har jeg fått øyekatar !! Og av hvem ????

Ha en fin dag i morgen Lisbeth :)
Og det er vakkre ting du lager :)

Anonym sa...

Wow...... for noen flotte premier... du har virkelig en flott blogg, som er en fryd for øyet å besøke....

Vennlig hilsen Linn (bloggløs)

Veronica's hus sa...

Wow grattis!

Skjønner godt hvorfor, du har jo en kjempekoselig blogg:)

God helg ogklem

Kari sa...

Gratulerer! Ikke rart det er mange besøk på bloggen din, du lager jo de fineste ting. Blir gjerne med i trekningen av de flotte premiene.

Kari :-)

Anonym sa...

Hei!
Blir gjerne med på trekningen av disse flotte tingene! :)
Hilsen MrsH

M.E.V. foto sa...

Ikke noe rart at du har mange besøkende. Gratulerer:D

~Becca~Bluebird Rose sa...

What a lovely giveaway. Thanks for the chance to win!
:)
~Becca~

BøeFjeldberg sa...

Gratulerer! Forstår veldig godt at det er så mange innom deg. Du har en vakker blogg.

Så nydelige ting du gir bort her. Jeg slenger meg på trekningen Linker til deg også;)

Smil fra Miriam;)

Aina sa...

Grattis med jubileumet(som var)!!
Ikke rart du har så mange besøk, alltid en fryd å titte inn hos deg, nydelig håndarbeid og hjem.
Oppskriftsbok satt jeg og tenkte at jeg måtte lage meg da jeg nok engan lette i kaos sskuffen etter kakeoppskrift, og den du lodder ut var jo bare super.
Krysser fingrer for meg selv i ren egotripp;0)

Ha en superfantastisk søndag!

MiaMaria sa...

GRATTIS GRATTIS till ditt jubileum!

Du har en vacker blogg så folk hittar till dig...
Vackra saker du lottar ut....

HA´en bra söndag!
MiaMaria

Unknown sa...

Åh!! Grattis, det var verkligen ett jubileum värt att fira! Kan förstå varför du redan haft så många besökare, din blogg är ju så ljuvlig! Bilderna är alltid lika ljuvligt vackra!
Fina priser du har i din utlottning, nu får jag hålla tummarna för mig själv, ler. hihi
KRAM Petra

aase sa...

Gratulerer med så mange besøkende!! det er ikke rart, så flott blogg du har!! Jeg vil gjerne ha to lod di hatten og linker til deg jeg!!

Kari Anne sa...

Gratulerer med jublileumet! Klart jeg vil være med på trekningen.

Susanne sa...

Jeg er gjerne med i konkurransen!!!
Første gang jeg er innom her faktisk...

Sologbolig sa...

Gratulerer med så mange besøkende. Du har jo en kjempekoselig blogg, som det er hyggelig å titte innom. Ha ein fin søndag.

Anonym sa...

Tusen takk for at du sprer så mye glede med de vakre,kreative produktene dine! En god måte å gjøre noe glade på!
Britt

Christine Louise sa...

Grattis :) jeg er gjerne med i utlodning :)

Klem fra meg..

♥ Stines hverdag sa...

Gratulerer! Det er ikke rart du har mange besøkende, så flott som bloggen din er :) Koselig å være her!
Kjempe fine premier du vil gi bort, så denne feiringen vil jeg gjerne være med på. Lenke er lagt ut :)

Bitteliten sa...

Gratulerer så mye! Fant bloggen din først nå, men så er jeg nokså fersk blogger da... Flott blogg med masse inspirerende innlegg!!

Keep going!

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar!

Anonym sa...

Hei! Ja dette må jeg jo bare være med på. Så nydelige og nyttige ting. Virkelig ting man trenger!!!!

Vennlig hilsen hildej4@online.no

Monica sa...

dette vil jeg gjerne være med på! Men jeg pleier jo ikke ha noe vinnerlykke, så jeg lurer rett å slett på hvor du har kjøpt den geniale kokeboken henne? Jeg forelsket meg helt jeg og kjenner at den bare MÅ jeg ha tak i!! Veldig fine plansje du viser i innlegget over her! ønsker deg en videre fin søndag

Anonym sa...

Så fotte ting du gir vekk! Klart eg vil ha ein sjanse til å få dette.
Men aller mest ein flott blogg :-)
mvh sig

Anonym sa...

Så mange fine premier!

Du har en nydelig blogg. Ikke rart at du har mange besøkende!

Bdicte sa...

Hurra for mange lesere, da;)) Håper jeg engang kan runde såå mange. Liker å lese bloggen din, jeg håper å suge litt kreativitet ut av siden din, hehe...

Ha en flott søndag.

Ida sa...

Grattis med feiring :) Jeg mååå jo være med her - for det var jo kjempefine gaver du vil gi vekk! Tenk om jeg er sååå heldig! Fingrene er KRYSSET!

Linker deg på siden min - så blir vinnersjansen muligens tøffere.. hihi :-P

Klem fra Ida

Stine sa...

Gratulerer så mye, er innom her hver eneste dag, og det er så mye fint å se på! Vil gjerne være med i giweawayen :)
Stine

Mia sa...

Skal si du er i det gavmilde hjørnet, Lisbet! Det ene give away etter det andre. Nå er jo jeg en heldig eier av verdens søteste hønepøne, så jeg regner ikke med å ha flaks flere ganger på rad.... men det skader jo ikke å prøve da. Nydelige ting du gir bort, denne gangen også.

Anonym sa...

mange intereserte her, ja, og det er ikke så rart. slenger meg bare inn i køen;) hilsen Gudlaug.du har uansett en utrolig gjennomført vakker blogg,det skal du ha.

Anonym sa...

Med de fine premiene må jeg prøve meg jeg også! Lite tvilsomt om jeg blir trukket ut, ser nå at det er 104 kommentarer til dette innelgget! Ikke så rart egentlig du har en kjempe fin blogg!

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar, jag har länkat med bild i min tävlingsblogg

http://molnboanna.blogg.se/2009/march/kokshandduk-mm.html

info@annakarlsson.se

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Åh så gøy! Er så kjekt å kike innom bloggen din, Lisbeth! :) Håper du har det kjempefint! :) Nydelige gaver!

Ha ein herlig søndag! Godklem

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar!
Jag gillar att baka och göra mat, därför passar det mig utmärkt :)
Ha det bra!

e-mail: santtu_nyberg@hotmail.com

Therese sa...

GRATULERAR!!!

Jag är gäran med i din tävling, med förhoppning att få ordning på mina recept och tillika kökslådorna där det nu ligger recept i olika högar...

Kram

Therese - Lurans blogg

LilleMy sa...

Gratulerer med jubileum Flott blogg med mye lekkert. Håper å få noe av det flotte du lodder ut;)

Annie sa...

Fin blogg du har her :) Jeg blir gjerne med i trekningen. Over 150 000 besøkende! Wow!

Meta sa...

Hej!
Jag beundrar alla dina textila förehavanden du är duktig tycker jag.
Handduken med M skulle passa mig bra eftersom jag har det i mitt namn, det är inte alltid så lätt att få tag på nåt med rött m på. Alla tycks heta nåt sånt.
Hälsning Från Meta utan blogg.

Muskatt og kardemomme-Kjersti sa...

Hei på deg,
her må jeg være med!
Skjønne premier :o)
Og må si at ditt høye besøkstall er meget velfortjent!
Og så vil jeg takke for din koselige kommentar :o)
Kjerstiklem

Anita sa...

Wow for noen flotte premier. Jeg ønsker å få et lodd i denne flotte trekningen. Gratulerer med rundingen av 160000. dDt er mange det, og det må være moro å vite at så mange setter pris på bloggen din.

Anonym sa...

Vilken massa kommentarer. Grattis till 160000.
I'd like to join in from Finland and hope that I win.
Elisabet
liveleisurely@yahoo.com

Linda sa...

Hei Lisbeth!Utrolig mange som stikker innom.Flotte premier.
Du er god med nål og tråd.
Klem Linda :))

Loccitane sa...

Hei, Lisbeth.

Må bare bøye meg i støvet for deg nok en gang. Du er bare helt fantastisk kreativ. Jeg blir som ett lite barn på julaften hver gang du har nye innlegg i bloggen din. Krysser fingrene for mange år til....
Klem fra L'occitane

Floras Kulle sa...

Kors, vilka fina vinster!
Jag vill förstås gärna vara med här, och lägger även en länk från min blogg.
KRAM:
Annette

Fjordheim sa...

Ja selvsagt vil jeg være med å gratulere deg med masse besøk på bloggen din. Er jevnlig innom deg. Masse inspirasjon å hente her.
Og trekning er det jo alltid koselig å bli med på. Og for noen flotte gevinster. Du er jammen flink.
Ønsker deg ei riktig flott uke :)

Anonym sa...

Så flotte gaver!! Dette må jeg bare være med på;) Gratulerer med maaaange besøkende forresten=)

Mvh Monica

monica_nilsen82@hotmail.com

lovefriidrott sa...

så fantastiskt fina bilder du visar Lisbeth:)
Ha d gott
Kramar Sari

Myntebo sa...

Så utrolig inspirerende og flott blogg du har! Jeg vil gjerne være med i konkurransen og har linket til konkurransen i min lille og ferske blogg.

Anonym sa...

Hei Lisbeth.

Jeg må bare si at bloggen din er utrolig inspirende. Fant den ved en tilfeldighet før jeg i det hele tatt viste hva en blogg var, og siden har jeg blitt hektet på blogger. Har enda ikke fått laget min egen, men er inne å smugtitter på mange andres hver dag, og flere ganger til dagen i håp om det er dukket opp noe nytt. Tusen takk for at du vil dele hverdagsgleder med meg og andre i blogglandia.

Klem fra Carina

Anonym sa...

jag vill vinna

Anonym sa...

Vilka jättefina priser!
Jag vill gärna vara med och tävla!

anonitota@comhem.se

Anonym sa...

Vilka jättefina priser!
Jag vill gärna vara med och tävla!

anonitota@comhem.se

Viljestyrken sa...

Ja da er det vel bare å gratulere!
Selv oppdaget jeg bloggen din for bare et par tre uker siden.
Normalt pleier jeg ikke bruke veeeldig lang tid på hver blogg jeg titter innom, men hos deg har jeg gjort det for det er så fantastisk mye fint å se på, man får idèer osv.

Den oppskrifts boken var jo bare rålekker,selv har jeg en haug med oppskrifter som bare flyter rundt i et kjøkkenskap.
Så den hadde slettes ikke vært dum altså, dessuten ble jo glasshåndklene langt finere når de fikk på seg den lekkre kanten!

Drømmen om en eplehage sa...

Og vinneren er:
B for Beige 128!

paula sa...

jag är med
länkar från min blogg
kramiz

Kort og Søm sa...

Så mye fint du lager!
Hilsen Fredrikke :o)

NaturelSuus sa...

Hey,
Gratulere med mye besoker!!
Din blog er fint!
Jeg liker! Klem fra holland - Suzanne

Anonym sa...

Grattis till alla besökare! Är gärna med i din tävling.

abackman66 at hotmail.com

♥ Fyra årstider sa...

Gud vad vackert med skolplanch..vilket hem du har!
Kram Lotta

Lovilin sa...

Åhh, vilka underbara vinster!!
Vill såklart vara med och tävla!

Ha det bra!
Linda

Sissel sa...

Oi, så skjønne premier! jeg vil gjerne vinne dem :)

Villa nöystu sa...

Grattis, grattis till alla besökare, jag har hittat hit första gången ikväll och jag är inte förvånad, dock förstummad av hur oerhört fint du har.
Hur du byggt in din billy, jag bara älskar det och allt annat.
Vill jättegärna vara m om tävla om de jättefina priserna som du lottar ut. Jag länkar från min blogg och håller tummarna!
kram Petra

Villa Drømmeverden sa...

Hei Lisbeth!
Jeg vil gjerne være med;) Så nydelig håndkle, hva du får til! Og mitt fornavn starter med M..hehe..
gratulerer med så mange besøkende!

Ha en fin uke;)

Hemma hos Bamse sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla om receptboken. Jag skulle verkligen behöva en sån.
Jag länkar med bild på min blogg.
Kram Linda

Tea Lady sa...

Åh vad roligt och vad fina vinster! Jag vill gärna vara med. Jag länkar i min blogg också!

Ha det gott,

Lena

Haust sa...

Å ja, å ja, eg vil gjerne vere med i trekninga! :D

Plansjen din er verkeleg nydeleg, trur eg må bli flinkare å fylgje med på nettauksjonar!

Ha ein god dag...

Sofie sa...

Deltar gärna i tävlingen, länkar självklart!

Maria sa...

Nydelige ting! :)

Märta sa...

Nu hoppas jag att lyckan är med mig.Vill så gärna vara med i din fina utdelning och ett stort grattis på ett-årsdagen till dig och din underbara blogg , ha en bra dag! Jag länkar förstås. Märta

Home By Virginia sa...

Hei og hopp...!!! :)

Så utrolig fine premier du hadde her da... Dette MÅ jeg bli med på... He he
GRATULERER med så mange besøkende... :) Yooohoooooo...!!!

*--- Klem ---*

Wenchepia sa...

Så flott blogg du har, var så koselig å se på. Var spennende med konkurranse da! Melder meg meg på ;)
Og gratulerer med feiring ;D

Lovise sa...

ÅÅÅÅ jeg tror jeg svimer av!!!! noe så vakkert. Du er bare helt fantastisk. Det er en ren nytelse å besøke bloggen din!!
Tuuuusen klemmer...

Karin Lindström sa...

Hej Lisbeth!

Det vill jag ju vara med och tävla om. Har äntligen en stund till att sitta vid datorn, min lilkille är faktiskt lite bättre idag!

Jag hoppas, hoppas på tur då!

Kramar
Karin

Anita sa...

Hei på dei!

Håper jeg ikke kommer forsent.....

Det var jo noen utrolig flotte gaver du vil gi bort. Håper, håper og håper enda litt til at jeg skal være så heldig å vinne noe av deg. :)

Vil også smiske litt til, men er da ærlig talt! Du har et av de vakreste hjemmene jeg har sett og en utrolig flott blogg. Blir så inspirert!
Er ikke så flink til å legge igjen spor etter meg :) men jeg titter innom ofte.

Håper og krysse fingre og tær, for de gavene dine frister meget!!

Ha en fin kveld.
Anita.

På landet sa...

Her vil jeg være med. nydelig premie.

Grattis med så mange besøkende =)

Anonym sa...

Gratulerer med så mange besøkende på blioggen din:)
Fine saker du lodder ut, jeg vil gjerne være med å konkurere:)

Helene sa...

Gratulerer med mange besøkende på bloggen din. Ikke så rart, så koselig som det er her :o)
Nydelige premier du gir bort. Dette blir jeg sipelthenn nødt til å slenge meg på.

Jill sa...

Virkelig vidunderlige premier Lisbeth
Så gøy med SÅ mange besøkende på SÅ kort tid!

@__EY__ sa...

Nr. 153

Du, å du så jeg skulle
frydet meg om jeg vant
noe her : )

Men jeg har en idè om
å herme : D Men så blir
det liksom ikke gjort : (

Au revoir.

Solstad sa...

Jeg vil bli med !!! ...nyydelig kjøkkenhåndkle ...og den kokeboken var bare GENIAL!!

LillaLiten sa...

Jag är gärna med, lånar en av bilderna å länkar på min tävlingsblogg. Hoppas det är ok:-)
Http://segtsomkolatavlar.blogspot.com

Tove sa...

Dette vil eg gjerne vere med på!!! Den boka såg ut som om ho hadde passa for meg!

Linda sa...

jag vill vara med!

http://lindisentavlar.blogspot.com/2009/03/handduk_18.html

Anonym sa...

Hei.

For en nydelig blogg du har. Jeg koser meg virkelig når jeg er innom her. Jeg har ikke blogg selv, men er innom og henter inspirasjon.
Vil gjerne være med på konkurransen og ønsker meg det flotte håndkleet og kokeboken.
Og du, jeg kopierer nok oppslagstavla med hønsenetting!

Hilsen NinaA

LIVS LYST sa...

Jeg vil gjerne være med på konkurransen din!
Du har forresten en fengende og inspirerende blogg!

Hilsen Ljo :O)

rosa:-) sa...

Kan ikke annet enn å henge meg på her! Gratulerer så mye! Du har en nydelig og inspirerende blogg. Håper du har tenkt å fortsette leeeeeenge:-)

Huset på toppen sa...

Gratulerer med 150000 besøkende! Så utrolig flotte premier du har her.
Jeg vil gjerne være med:-)
ha en flott torsdag.
Klem Linda

Auuud sa...

Gratulerer med så mange besøkende! :) Like bloggen din utrolig godt. Har vært borti "babyboken" i den serien der, en genial bok. Visste ikke at det var kokebok i den serien, så jeg slenger meg med i konkurransen og krysser fingrene :) Ha en flott dag!

Anonym sa...

Hei og hopp ! Jeg hiver meg med i rekningen, håper det ikke er for sent..
Gratulerer med jubuleet, fantastisk. Følger bloggen din for inspirasjon, virkelig en flott jobb du gjør :)

Hilsen fra Heidi P

Anonym sa...

Grattis till så många besökare och naturligtvis - en fantastiskt trevlig blogg. Vill gärna vara med i utlottningen och har länkat i högerkanten i min blogg.

Kristine sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kristine sa...

Hei Lisbeth!
bloggen din er aldeles nyyydelig. Jeg er innom og titter støtt og stadig, og det er så inspirerende å både titte og lese!
Jeg bor på en gammel gård i Hardanger, og jeg får masse flotte tips fra bloggen din!
Det var Bente H.(i Øystese) som tipset meg om bloggen din!!
Håper jeg blir en av de heldige vinnerne;)
Et sånt flott kjøkkenhåndkle hadde fått hedersplass på kjøkkenet mitt. Og den oppskriftsboken er noe av det lekreste;)
Ha en flott dag da!
Her i Hardanger skinner solen!
Klemmer fra Kristine

Evami sa...

GRatulerer så masse med så mange besøkende,160000 tusen,og det jo ikke rart,for du har en nydleig blogg,som gir mange inspirasjon:) Meg med:) Lykke til vidre:) Hilsen Eva

Anonym sa...

Gratulerer fin blogg.slyngplanta er en åkervindel eller strandvindel.et plagsomt ugress,uansett.strandvindel er størst av de to.eg har strandvindel i hekken.fine premier for de som har flaks.

Pink Chocolatier sa...

GRATTIS till ditt besöksrekord och måste ju säga att det var många tävlings sugna med här :P

Mne jag gör ett försök i att vinna dessa fina priser av dig!

Vilka fina bakbilder du har och ser att du har fått det vår fint hemma åxå..Du har det lika fiiint som vanligt! ♥

Kram!

Granne med Selma sa...

Gokväll!
Självklart vill jag lämna en kommentar inne hos dig :-) tack för att du tipsade mig om utlottningen! På grund av operationen i fingret har jag inte suttit så mycket vid datorn, Därför dröjde det lite innan jag kikade in :-)

Grattis till alla dina besökare*kram*

/Sussie

Anonym sa...

Hej!

Vilken otroligt fin blogg du har! Förstår att du har mycket besökare!

Receptboken var helt ljuvlig. Skulle gärna vilja vara med och tävla.

Välkommen att kika in hos mig. Jag har precis blivit ägare till en gammal folkskola som vi ska göra om till pensionat, cafe och gårdsbutik!

ANNIKA sa...

vill såklart va me och tävla .
ej blogg men jag kan mejla vännerna.
ha en bra helg!
gustafsson.57@hotmail.com

Anonym sa...

Oj for noen nydelige premier. Den boka er jo bare supersøt og genial:)Denne konkurransen blir jeg så absolutt med pÅ og linker selvsagt!
Takk for en koselig blogg og ha en riktig super helg:)

Anonym sa...

Hei! Jeg vil gjerne være med på konkuransen. I likhet med deg har jeg også mange oppskriftslapper som slenger rundt... Koselig blogg du har. Mvh Ingrid (ingridedalsmo@gmail.com)

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Jättetrevlig blogg-jag blir lycklig av att se dina handarbeten. Helt fantastiska! Tänk att få en vinst av dig från vårt härliga grannland, I liker norske gutter och piker....
Carin

Tuppa sa...

Jeg er forelska!!
Den boken er noe av det fineste og mest praktiske jeg har sett på lenge!!
nydelig...
Gratulerer med jubileumet også,du har en veldig fin blogg jeg er innom med jevne mellomrom:-)
Klem Tuppa!

Tonje sa...

Gratulerer så mye med så mange besøkende på bloggen din.
Den er helt nydelig.

Jeg blir veldig gjerne med dersom det ikke er for sent.

Hilsen fra Tonje

Ann-Cathrin sa...

Jeg vil også være med:) Gratulerer med så mange besøkende!

Vigdis sa...

Jeg vil også gjerne være med. Gratulerer med så mange besøkende. Det er nok på grunn av at du inspirer mange med så flotte bilder.

Villblomsten sa...

Wow!! - 179 svar/kommentarer !! :-)
og enda er det noen dager igjen :-)

jeg titter inn til deg hver uke :-)
det er alltid koselig :-)

ha en fin helg :-)

Lady E sa...

for noen nydelig kjøkkenhånkler :) Og jeg som har rodt tema på kjøkkenet.Denne konkuransen vil jeg være med på :) i denne nydlige blogg du har.

Ha en strålende helg.

P.s linker til denne på min blogg :)

rosa:-) sa...

Som alle andre synes jeg du har en flott blogg!
Ønsker å være med i trekningen jeg også:-)
Håper du fortsetter leeeenge ennå til inspirasjon for oss alle.

Marianne's Blogg. sa...

fantastisk inspirerende blogg du har.
jeg vil gjærne være med i trekkningen din :)
stor Klem

Fru Fryd sa...

wow her var det mange som har lyst til å vinne:0)

Tillykke med feiringen, og jeg må si jeg er imponert over alt du gjør. Jeg er litt vårslapp for tiden kjenner jeg, men litt puff bak får jeg nåe jeg er innom å titter på bloggen din. Takk for at du deler med oss:0)

litenIda sa...

Gratulerer så masse med jubileet! Du har en veldig flott blogg!
Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen din! Synes den oppskriftsboka var fantastisk! Kjempeflotte kjøkkenhåndklær, også! :)

cecci85 sa...

Fatastisk blogg,og utrolig nydelig give away du har på gang*sikle på kokeboken*

Linker til deg fra min blogg ;)

Jonna sa...

Så fine ting!
Skulle gjerne visst hvor en kan få kjøpt den boka om jeg ikke skulle være superheldig å vinne i trekningen (konkurransen er hard, ser jeg:)

lavendel mio sa...

Så nydelige ting:)
Gratulere med så mange besøkende.
Men det er jo en nydelig blogg da:))
Ha en nydelig søndag,klem:)

Min Verden sa...

Grattis med feiringa og det er vel ikke rart med så mye folk hos deg. Vi andre kan bare bøye oss i støvet, nesegrus beundring. Lykke til med de neste 160000. Ha en fin uke :) Hanne

silje-sin sa...

Det er jo så mange som er med, men jeg får prøve jeg også! Gratulerer med jubilèet:) klem fra silje.

Anonym sa...

Den oppskriftsboken var helt utrolig stilig, fyller deb gjerne med mine oppskrifter. :)

Gratulerer, skjønner godt at det er mange som besøker siden din!

Ha en fin, fin uke!

Eddan sa...

Vilka fina vinster :-)!

Jag vill gärna vara med och ta chansen att vinna något av detta.

Har länkat i min blogg!

Må så gott!

Kram från Anette

Anonym sa...

de var en fin handduk, likså recpetboken , skulle man inte ha något emot att få vinna

Guro sa...

Dette er første gangen jeg er inne hos deg, og her var det mye flott! Måtte bare bli med i trekningen, selv om jeg aldri er noe heldig i spill :)

Lena sa...

Åå, jeg blir med! Litt sent ute ser jeg, oioi så mange kommentarer:)
Nydelige håndklær da:)
Ha en finfin dag!

prinsesselinn sa...

å for noen helt nydelige ting du gir vekk da;)
Jeg vil da så hjertens gjerne vinne, hånklene var utrolig søte, og Håndbrodert!!! jeg=imponert.
boken er virkelig bare skjønn.
håper at jeg er heldig heldig heldig, men hvis ikke , har du lyst å fortelle hvor man kan få kjøpt en slik? den var jobåde praktisk og pen.
Ha en fin kveld, og tvi tvi...

fru_tulip sa...

gratulerer med jubileum, en helt herlig blogg har du, med masse inspirasjon! lykke til videre!

Lantligt i stan sa...

Gratulerar! Underbara bilder du alltid visar och priserna är ljuvliga! Vill gärna vara med och tävla om dessa. Länkar såklart!
Ha en bra dag!
Kram Anki

Henriette sa...

For ein koseleg blogg du har. Ramla innom via Guttemamma, og her kikkar eg nok innom igjen, og JAAAAA!!! eg vil gjerne vera med på trekninga. Nydelege kjøkenhandkle, og den oppskriftsboka var genia, og kjempesøt!!

Ha ein flott dag.
Klem:0)

Ps: Berre sånn i tilfelle eg ikkje skulle enda som den utvalgte;) Kor kan eg få tak i ei slik kokebok????

Anonym sa...

Hej!
Gratulerar!
Vilken fantastisk blogg du har, med fina bilder och mycket inspiraton! Vill gärna delta i tävlingen om de fina priserna,
Kram Anki B i Karlstad

‹ Eldst ‹Eldre   1 – 200 av 219   Nyere› Nyest»