04.03.2009

COMFORT ZONE

Sjeselongen er på plass........


... gjett om jeg nyter å kunne slenge meg ned på og konstatere at den verste sjauingen er over for denne gang, yes I do !


He he, farlig hele sjeslongen, utrolig fristende å ligge her foran TVèn og bare zappe ,.... vanskelig å motstå :O)



Jeg slapper av, men fremdeles har jeg mange baller i luften, så jeg får jobbe litt videre. Vinterferie er ikke for pingler, mange småsaker som er utsatt som f.eks at min gamle skrivebordslampe fra 70-tallet trengte litt spraymaling før den kunne presenteres som " kul lampe som gir godt lys " .

Ble kanontøft med lampen mot det andre interiøret her inne , så fornøyd, trallalalalaa !

Men i kveld skal jeg dorske meg i sjeselongen og glemme en sak, en aldri så liten detalj,.... at nå flyter hele gangen i pappemballasje og plastikk etter nye møbler.... det forsvinner nok av seg selv til i morgen tidlig ( dream on) ;O) Tudelu !

40 kommentarer:

Janne sa...

Aaah, så fint det ble!!
Godt jobba = )

Maria ( Idekroken ) sa...

Utrolig fint! Og så det nydelige lille bordet i bakgrunnen ;)
Skjønner godt at du er fornøyd nå!
Klem...

Verandasol sa...

Åhhh så fint det har blitt! Veldig gjennomført. Og helt enig ang lampa, den ble kjempetøff ;)

Elzie sa...

Vilket härligt tv-rum. Alldeles lagom stort.
Hoppas du får en bra torsdag.
Kram Elzie

Kreoline sa...

Så lekkert, fikk lyst til å slenge meg nedpå å bare zappe i vei. Lampen ble stilig, min datter hadde en lik, knallrosa selvfølgelig, hun var jo liten da. Den er kassert for mange år siden, jeg må lære meg å slutte å kaste ting, heller gjemme på i tilfelle resirkulering, hvis jeg bare hadde hatt plass til oppbevaring for den slags da, drømme. Ha en koselig zappekveld. PS: likte godt TV-skapet fra forrige innlegg, spennende med blanding. Takker også for en koselig velkomst. Klem.

Merete sa...

Knallfin sjeselong!! leker krok du ha der..ser deilig ut å slappe av der, ja :)

Som mine dager er sa...

Stilig sjeselong! Her har du mange late timer foran deg - hvis du bare klarer å finne fram latskapen da. Du virker som du er så full av energi nemlig ;-)

Møbel-emballasje har en tendens til å forsvinne av seg selv i mitt hus, så da gjør det sikkert det i ditt hus også. So keep on dreaming Lisbeth.

Klem fra Marit

Jenny Oak Fae sa...

Det blev ju jättefint & mysigt..!

Gillar kontrasten med den lite ruffare lampan också!

KRAM, Jenny

<3

Klaffen sa...

Ja det fårn`n si:) Jammen meg flott, jeg og vil ha!!!! Sjeselong er det noe spes med altså... Har du vært inne på bloggen min og reg deg med i konkurransen eller? Fant ut at jeg skulle yte litt glede, og dro til med en aldri så liten VÅR konk. See u! Klem

Den gode feen sa...

Wao, så fint det har blitt! Eg kan ikkje legge skjul på at eg diggar dei tøffe elementa dine. Både TV'benken og lampen gjorde det heile heilt topp!

Kos deg litt i vinterferien også då - nyt å ligge litt på sjeselongen:) Klem frå Linda

lovefriidrott sa...

Oj så vackert tv-rum, där skulle man gärna sitta o drömma sig bort el se nån bra film.
Ha d gott vännen
Kram sari

Anne sa...

Så fint du har det:)den sjeselongen din ser herlig ut! Må være fint å ligge der å se på tv:)

Mitt hvite hus sa...

For et lekkert rom du har fått...og sjesalongen din er så fin Lisbeth. Skjønner godt du liker å slenge deg ned der...
Yes i morgen er alt pappen borte..pleier det her skjønner du... om natten kommer ryddegutten å ordner opp.....bare vent å se.
Så nyt den deilige salongen din du vennenO=)

Klem Kerstin

Viola sa...

Åh så fint det blev, kan tro att du där kan koppla av och krypa upp med en härlig tidning och en kopp...tack för din kommentar, tror inte att det blir så många med mitt inlägg...ha en skön kväll, klem

Hilsen Bodil F.T. sa...

Utrolig vakker. Her i huset har vi skrudd skap, så her flyter det også med papp og plast, men så klart det forsvinner av seg selv... knis!!

My home is my Castle sa...

Åhh så nydelig Lisbeth !!!
En sånn sjeselong har jeg og lyst på, men har ikke plass. Ikke i stua vertfall :)
Lekkert hos deg :)

Klem,Kari

Nina i Paradiset sa...

Hehe...
Jeg sitter i en sånn en nå! ;)

Det ble kjempeflott hos deg!
Ønsker meg også sånne kjekke skap, -og en plass å ha de....

Klem fra Nina

Drømmen om en eplehage sa...

Du står på!
Ikke mye latmannsferie på deg forstår jeg.

Ikke dumt med den lampen du! Jeg hadde en oransje husker jeg. Den er vel resirkulert til spiker for haug mange år siden tenker jeg.

Kos deg med bena høyt. Bra for blodtrykket det :o)

epleklem

Prinsesse Elin sa...

Dette her ble supert Lisbeth! Knallfint. Det er nesten slik at jeg burde tatt en tur opp bare for å prøvesitte sofa og sjekke om det finnes riper på den etter dere har skvisa den inn i rommet. ALT SOM GÅR, BARE MAN VIL DET NOK!!! Jeg har hatt store planer om å få inn greiner til å drives frem lenge men når middagen er laget og jeg setter meg ned etter en dag som begynner kl. 5 så detter øyeokkene sammen og jeg er borte i min egen lille drømmeverden.
Jeg hadde store planer om å sove et par timer ekstra i dag men den gang ei. Kl 5 var dama lys våken og mannen så tungt at det hørtes helt til stavanger....da var det bare å hoppe i joggebuksa og stå opp. Jeg skal da gjøre noe fornuftig i disse morgentimene....tørke støv i stua før jeg går på jobb.
Så er jeg ferdig med noe og får ikke så dårlig samvittighet hvis jeg skulle sovne i stolen etter arbeid i dag også. he he
Du får ha en herlig dag og ikke bli forundret hvis Billy skapene dine er borte når du kommer hjem fra jobb. Da har jeg sendt Linjegodt opp for å hente den og de skal innstaleres hos meg. ha ha ha ha
Klem fra E:O)

MiaMaria sa...

Hej Lisbeth!

Vad fint det är i teve rummet..och denna schäslong skulle man ju ha...
Har funderat på att köpa Ektorpsoffan och fotpallar...till mitt teve rum.....

HA´en bra torsdag!
MiaMaria

ENGEL sa...

WOW!det ble skikkelig bra altså!knallfint!men du,hvordan klarer du å holde alt rent med sååå mye lyse ting?du bor iallfall ikke sammen med en mekaniker-det skjønner jeg!her blir det merker på alt med en gang!
ha en super dag!

Villblomsten sa...

Ååå... sånn lampe hadde jeg også :-)
men jeg har ikke tatt vare på min ...
Det angrer jeg på nå , når jeg ser hvor fin din ble :-)
Tøft tv-skap :-)
og det så ut som er kjempedeilig sted å se på tv :-)

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Hej Lisbeth!

Så fint det blir! Härligt ljust.

Hoppas du får en fortsatt fin vecka!

Synnøve sa...

Hei! Dette er første gangen jeg dumper innom her, men garantert ikke den siste. Nyydelig blogg du har, og tydeligvis et riktig nydelig hjem også :)
Jeg ble så fascinert, at jeg la deg til i bloggelista mi med det samme jeg, håper det er greit ;)

Les Cotrions sa...

Ohhh....I just love your comfort zone! Enchanting and relaxing!
Warm hugs
Vale

hvorfor ikke... sa...

Tenk at en sånn lampe-som jeg hadde i viltre skoledager, i knall oransje- kan bli så knæsj, med litt spraylakk...OG et øye som ser. Du står på Lisbeth, unner deg virkelig en zappekveld...ikke tenk på embalasjen i gangen...forsvinner nok av seg selv den, hohoho, jammen sa jeg smør...kjenner jeg deg rett, har du vel ratt ryddet den vekk FØR du slang deg neppå...nei, blås i det!

Lovise sa...

Å så herlig med sjeselong. Det hadde vært noe for meg som liker å liggesitte:) jeg er lik min pappa, kan ikke sitte pent, he he.
Du er flink, det må jeg si.

Fröken Tindra sa...

Vilka vackra bilder du har från ditt lika vackra hem!! Jag bara njuter av att titta!
Ha en skön helg!

Floras Kulle sa...

Fint!
Och vad spännande att du provar på "industri-stilen"!
Jag vet inte riktigt hur man får till den där mixen mellan antikt och nytt, men jag har köpt en Tolix-pall till att börja med... Vågat värre!
Plåtskåpet var supercharmigt. Och schäslongen, mmmm...
Är det Ektorp, tro?
KRAM: Annette

Missfryd sa...

Virkelig flott hos deg:-)
God helg!
Klem

Anonym sa...

..for en herlig koseplass du har skapt!!! sjeselongen ser så deilig ut..og skaprekken.. utrolig flott..

Takk for tips om buskene.. noen sier klipp, andre sier ikke rør.. makelig som jeg er .. rører jeg ikke.. så får vi se:o))

Ha en riktig god helg.. klem herfra Danmark

Anonym sa...

Vad fint det blev med den schäslongen i ditt vita vardagsrum, lovely

Ha en jättefin helg

Kram Lena

Mia sa...

Skal si du har kommet langt med rommet, Lisbeth. Og virkelig herlig ser det da også ut, med sofa, sjeselong og det hele. Og så hadde jeg helt sansen for "Lisbeth sin tøffing" for det er virkelig stilig med litt industriell og røffere stil til det mer delikate og feminine. Og tenk at en lampe av god gammel årgang kan bli så stilig og passe godt inn i alt de vakre. Du får det til, du!

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Så otroligt fint!!
Kram Irene

Hjerterom sa...

Bare kos deg max!!
Fy søren så fint det er med deg :)
Flink du er til å få det nydelig i rundt deg :)

God helg til deg.

Siw

A home far away sa...

Rummet är så fint och avkopplande att se på!!

Ha en fin lördag
Kram Gunilla i Singapore

Charlotte sa...

hei!

eg har flytta til kroelpe.blogg.no
ta gjerne ein tur innom:)

Ingrid sa...

Veldig koselig hos deg! :) God helg!

Mia, New Room Interior sa...

Utrolig flott!! Fine sofaer, og det lille bordet bak der var stilig! Ha en fin søndag! Klem-Mia

Granne med Selma sa...

Tyckte så mycket om lerkrukans färg till allt det vita! Ljuvligt!
KLem Sussie