22.03.2009

DEEP IN REVERIE

Sometimes cuddly, sometimes curious,

sometimes fierce, sometimes furious,

deep in reverie, pussycat dreams of lords and ladies and kings and queens.

Jaha, så godt kan man altså ha det om man er en katt. Her er daybed innkjøpt og kommet på plass downstairs. Er det ikke sommerstemning ute så får jeg lage det inne. Kommer tilbake med flere bilder herfra når jeg får møbler og stæsj på plass. Ha det godt så lenge og husk at jeg har en giveaway gående. Om du vil være med meg å feire finner du den her . *Espalje med 3 sinkpotter er kjøpt hos Plantasjen. Klem fra meg

30 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Ja katter de kan konsten att sova gott, här som en liten kung.
Spännande och få se flera foto.
Klappa katten och
kram till dig
AnnaMaria

Elzie sa...

Det såg verkligen somrigt ut med den tapeten. Och katter är härliga djur. Dom kan konsten att njuta av livet.
Ser fram emot fler bilder.
Hoppas du får en bra kväll.
Kram Elzie

Missfryd sa...

For et innbydende rom! Kun lækkert!
Ikke til å undres over at katta koser seg der :-)
Klem I

liven sa...

Ja den som hadde vært katt hos deg Lisbeth:o)
Ligget her å dagdrømt i de lekre omgivelser:o)
(er så glad for google oversettelse....hihi )
Bare så skjønt her:o)

Ha en fin søndagskveld:o)

Anonym sa...

himmel så flott det ble.. og de nydelige vatteppene!!! sukk...

Ha en koselig søndagskveld.. klem fra mæ..

Mitt hvite hus sa...

oj så heldig katten din er..nå fikk jeg virkelig lyst å være en katt hos deg. Nydleig daybed....og så romantisk med fluenettet eller hva det heter... Gleder meg til flere bilder Ha en fin uke..Klemo=)

Hulda sa...

Virkelig vakker, den engelske skoleplansjen din. Hvor får du kjøpt slike? Har veldig lyst på en sjøl..

Nydelig daybed, et deilig sted for både folk og dyr, ser det ut til. :) Jeg har også et slikt quilta teppe, fikk det til bursdagen. Det er nydelig! Skal ha det over en sofa til sommeren.

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Gurimalla så ufattelig deilig det må være å være katt hos deg ;))) Flott seng , grattis til både deg og dyret ;)) klem A

Viola sa...

Tänk om man fick vara katt hos dig, då skulle jag ligga där hela dagarna och bara njuta åt allt det vackra, helt underbar! VIlket köp du gjort....ha en skön kväll,

KLEMMER VIOLAN

Belin bloggen sa...

Det var utrolig fint! Stilig daybed! Hvor er den fra?
Trodde dette var bilder fra et interiørmagasin med en gang jeg!

Ha en fin søndagskveld, Lisbeth!

Linda :-)

lovefriidrott sa...

Åh vad romantiskt, och somrigt,,hoppas allt är bra med dig
Kram Sari

My home is my Castle sa...

Kjempelekkert Lisbeth :))
Ja den som hadde vært katten din haha :))

Klem,Kari

n o r d i n g å r d e n sa...

Mwen vilken vackar dagbädd, så romantiskt med sänghimmel och snygg tapet, och den lilla missen, vilken gosig plats, jag förstår att han ligger där och gonmar sig.... Mari.

silje-sin sa...

Når jeg kom inn på bloggen din og så bildene tenkte jeg at dette MÅ være bilder fra et interiørblad! Men neida, det er bare Lisbeth som virkelig får det til, igjen:) Du har det virkelig nydelig hos deg. Og jeg må også spørre som Hulda, om hvor du får tak i skoleplansjene? jeg er helt syk etter en! Ønsker deg en flott kveld! klem fra silje.

Ingrid sa...

Nydelig - rett og slett! :)

faire un songe sa...

The cat has found a nice spot to go to sleep.
A beautiful spot.
Have a nice week.
Greetings Hetty

Randi sa...

Heia Lisbeth!
WOW WOW.......fy f....den som hadde fått vore katten der:o)Den senga var berre SUPER FIN,ja å ALT oppi og rundt!! Du er berre såååå flink!

Ha ei fin fin veke som kjem Lisbeth!
Klem!

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Vilka vackra bilder du visar , trodde de var från något flott inredningsmagasin !!
Gillar dagbädden , den är så romantisk !
Tack för titten inne hos mig !
Klem !

Hverdagen vår sa...

Så lekkert det var Lisbeth, det var drømmetenkeslappeavnytelivet sengen sin det:)
Tusen takk for hilsen på siden min.
Ha en flott dag her skinner solen og det er en herlig vårfølelse

Klem

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Så utrolig vakkert det ble, og de duse fargene er bare helt nydelige! Du er flink til dette!!!

Klem,
Cathrine

Les Cotrions sa...

So nice daybed Lisbeth!!! Lovely photos!
Have a nice day!
Vale

Garden Angel sa...

Ahhh....tror jeg blir her inne hos deg idag Lisbeth!
Herlig sommerlig!
Solen skinner riktignok her hos meg, men på veiene ligger det ennå skitten snø...usj

Akkk....den som var en katt....hos deg...selvfølgelig;) hahaha
Ok...jeg er ganske fornøyd med å være meg selv, men katter....det er vel ingen som kan nyyyyyte livet bedre enn dem....hehe

Kos deg videre i sommerstuen;)
Gooooood klem fra meg(",)

Guttemamma sa...

Ja, dette var vakkert og sommerlig!! KOm plutselig på at jeg har glemt å reklamere for konkurransen din, lager link NÅ...!! Franske bloggere ja, da blir jeg vel sittenede foran pc'n...
Ha en fin uke, klem fra Anette

Crinoline sa...

Hei og takk for hyggelig kommentar. Har vært innom hos deg mange ganger,men ikke vært flink til å legge igjen kommentar. I allefall så er alt du viser veldig nydelig. Har også en daybed i underetg.Lurer på om jeg skal stjele idèen om å legge på kappelaken. Ønsker deg en fortsatt fin dag.

Jenny Oak Fae sa...

Vilka underbara bilder Lisbeth!!!

: )

Hoppas att du hittar en sekretär/chiffonjé, jag hittar många sådana här i Sverige, men gamla skrivbord är svårare att finna till ett bra pris...

Hoppas att allt är väl med dig..!

Jag har det jobbigt...men försöker verkligen att vara stark & positiv, för det här med mina grannar är ju inte MITT fel, så därför tänker jag kämpa på tills jag får upprättelse..!

Ha en fin vecka!

KRAM, Jenny

<3

Christinas låvebutikk sa...

Heia Lisbeth!
I mitt neste liv blir jeg din katt!!
Herlige bilder!
Alltid innbydende!
Go klem fra meg!

Ps: akkurat vært innom Elin! Det du skrev der var bare så bra!

Loccitane sa...

Åh, for en nyyydelig daybed, den katten vet nok hvor heldig den er, smil...Gleder meg til flere bilder av ditt vakre hjem.Bloggen din gjør meg glad.
Klem

Prinsesse Elin sa...

Takk vennen:O)
Jeg har også hørt de ryktene du snakker om...de med å ta ideer på blogger og gi dem videre til vakre hjem som om det skulle være sine egne. Jeg trøster meg med det at slike ting kan både dokumenteres. What`s comes around goes around eller noe i den duren. Det får bli slik uten engelsk ordbok. he he

Rykter går fort i blogglandia. Det er iallfall sikkert. Men det er ikke alltid negativt. Det kan være skikkelig positivt også:O)
Har vært å handla, rydda, laga mat mens mannen har bevilga seg den daglige turen. Merker du forskjellen??? En gang til

Elin: Vaska, rydda, støvsugd, laga mat og handla
Sigve: gått tur

Ja du skjønner....he he

Prinsesse Elin sa...

Glemte å kommentere sengen. Den er jo just lovely:O) Spennende å se om det kommer flere day bed på bloggene fremover...det er jo så populært:O)

Anita sa...

Åh! Såååå nydelig, trodde det var tatt ut av ett interiør blad jeg, også er det hjemme hos deg! Sååå harmoniske og fine bilder! I love! Sånn vil jeg ha i ateliet mitt, en gang i en drøm;0) Kos deg masse! Klem!