28.03.2009

EARTH HOUR

Jeg var med !

23 kommentarer:

Aina sa...

Så bra, det var vi også.
Ha en fortsatt god helg!

Prinsesse Elin sa...

Jeg var også med men kamerat var tom for strøm og da var litt av vitsen borte hvis jeg skulle lade batteriet for å ta bilder i den eneste timen som man faktisk ikke skulle bruke strøm. he he. Ring meg når du får tid:O)

Verandasol sa...

Det var vi og! Koselig bilde :)

Jenny Oak Fae sa...

Jag också..!

: )

KRAM, Jenny

<3

n o r d i n g å r d e n sa...

Det skulle kunna vara EARTH HOUR varje kväll för oss bloggare, då får vi tända många ljus, no problem; )

Jag jobbade, så mitt hem var mörkt ändå...

Så vackert du hade det framför spegeln med ljusen, stämningsfullt...

Mari.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så klart, vi var med. Stearinljus i en timma. Mysigt.
Kram AnnaMaria

Sologbolig sa...

Vi var også med !

liven sa...

Ja jeg også.o)
i grunn veldig fin stemning i heimen!!
Men det var ikke mange i nabolaget som hadde skrudd av du!!

Christinas låvebutikk sa...

Jeg også var med! Det ga en god følelse!
Natta Lisbeth!!

Som mine dager er sa...

Me too! Og stemningen er utrolig hyggelig i en sådan stund. Det er viktig å slå et slag for miljøet. Det er viktig å vite at vi kan alle delta! Selv i det små!

Marit

Sol sa...

Jeg også ;-}}} Vi bloggere er gode på dette med stearinlys....Så vi kunne nok ta en Earth Hour både titt og ofte. Veldig koselig bilde....

Linda sa...

jeg også :))

Hulda sa...

Her var vi også med, men det er aldri noe problem, for her demper vi lyset og tenner stearinlys hver kveld. :-)

Emmeline sa...

OG så FINT bilde du klarte å ta.... Jeg blir SÅÅÅ glad av å se hvor mange bloggere som har vært med på denne timen. Men så har vi jo et ekstra talent med stearinlys også. Må benytte anledningen til å skryte av knallfint stilleben, og vel overstått Earth Hour. Klem

LIVS LYST sa...

Så flink du var. Jeg var faktisk også med!! Men det var fordi jeg ikke var hjemme... Hihi... Men bra det da!

Må bare si det (kanskje igjen?)at pusene dine er bare såå søte!! Jeg ønsker meg en langhåret skogskattunge... De er så søte!!

Hilsen fra Ljo :O)

Hem och Lycka sa...

Vad vackert! Jag var också med!

kram

elisabeth sa...

Jeg var også med, endog på jobb:) Superstemnings bilde!!!!

Anonym sa...

Nydelig bilde Liseth. Stemningsfullt, selv om det ikke var det som var hensikten. Jeg fikk desverre ikke vært med. Var i bursdag og jeg sa at nå begynner det, men de som bodde der tok ikke hintet:(

Anonym sa...

Mee too1

Jag var ocksa med även om min stora son protesterade en del. Det var ju fotboll på TV här men vi han precis sätta på den när timmen var slut.

Vad fin karta du har gjort i din sons rum

_Jätteläcker!

Kram från Stockholm

Lena

Nattens dronning sa...

Her hos meg var stup mørkt helt til jeg fant ut at talglys helt sikkert var "lov"...og da ble jo alt så mye triveligere. Kjempefin blogg du har - jeg er ofte innom og titter!

Klaffen sa...

Jupp, me to! Så fantastisk mange flinke miljø engasjerte blogger! Ønsker deg en superduper søndag. klem i fleng

M.E.V. foto sa...

Det var vi også! Koselig bilde:) Ha en fin søndag:)

Martine sa...

Utrolig fint bilde! =D Jeg var også med ;D