03.03.2009

LISBETH TØFFER SEG LITT :o)

Vet dere hva, dette føles herlig og fornyende. Jeg har tøffet meg og kjøpt et møbel i noe annet enn hvitmalt tre. TV-benken fra Ikea i ekte metall er som et friskt pust i huset.


Ingen tvil om at den industrielle stilen har et noe tøft preg over seg i motsetning til nostalgiske, hvitmalte møbler. Men jeg er klar som et fly for noe nytt, og denne TV -benken innfridde på alle punkter. Ikke er den dyr heller, i underkant av 600 kr. Litt romantikk har jeg tilført da i form av en tag med bilde av en veteranbil, "guttete" romantikk , he he..

Passet perfekt på mål og står i stil til flatskjerm. Flatskjerm er virkelig ikke nostalgisk , men på denne benken synes jeg faktisk at den hører hjemme , smeltet inn, hvilket den ikke hadde gjort om jeg plasserte den på en hvitmalt trebenk. Slå den, en bloggedame i et såkalt "hvitt hjem" som faktisk synes godt om flatskjerm, men så er det .

Jeg har ingen problemer med å nyte denne utsikten, for meg er den flott og den skal ikke gjemmes bort ! ( stor fordel med høye bein på benken, lett å komme til med gulvkluten)
Kjære Drømmen om en eplehage,... som utfordret meg for himla lenge siden om å vise frem TV, her er den ...sorry, litt treig, måtte bare pusse opp litt først :o)
English: Weeks ago I was tagged to show our TV, here it is. The cabinet is from Ikea, it has that touch of the industrial look that I like.

29 kommentarer:

Sologbolig sa...

Den va'kke dum du ! Det er ikkje lett å finne noe som passer til tv'n. men her syns eg du har klart det flott. Ha god ein dag (foran tv eller et anna sted !!)

Elzie sa...

Den tv-bänken var ju snygg. Och det syns knappt att den är i plåt. Ibland får man kompromissa, det är bara så.
Jag hoppas du har en bra dag.
Kram Elzie

Metteflette sa...

Hei hei vennen! Helt enig! Har den i knallrød og syns den er helt topp i min kritt hvite loftstue. Den rommer alle spill duppedittene og filmene til ungene som før lå strødd både her og der. Kjøpte den i rødt fordi jeg ville at rommet skulle være i rødt og hvitt. Syns det er friskt og lekkert. Har ikke flatskjerm ennå vi da men det ser ikke så verst ut allikevel ;-) Billy bokhyllene dine ble fantastiske!!!!! Vi har dekket en hel vegg i stua med disse vi også. Hadde ikke tenkt å ha gardiner i da jeg egentlig syns det er veldig koselig med bøker men det ble jo sååå lekkert! Vi får se ;-) Ha en flott dag videre! Klem fra Mette

Siren sa...

Kjempestilig! Passet utrolig godt inn hos deg! :) Jeg også elsker min flatskjerm, den er 42 tommer, og plager meg ikke i det hele tatt...elsker å slenge meg på sofaen om kvelden og nyte store tv-bilder! :)

Drømmen om en eplehage sa...

Jaggu ikke dumt du!

Du vet de som ennå ikke er innvidd sitter å klikker med tungen nå?!?! Pusse opp, pusse opp?
Disse interiørdamene er ikke riktig klok, de må pusse opp før de kan vise bilde av TVen sin!

Jeg ser det for meg og ler meg skakk!

Ha en strålende dag!

lovefriidrott sa...

Det där blev ju hur bra som helst.
en riktigt snygg tvbänk skulle jag vilja säga
Ha en fortsatt trevlig dag
Kram sari

annashusidingtuna sa...

Men du! Vilken otroooligt fin blogg och hem du har!!!!!!!!!!
Har suttit och läst och verkligen allt som du visar tycker jag om, hit kommer jag fler gånger och hälsar på!
Kram Anna

My home is my Castle sa...

Dette var jo riktig så flott :)
Du får det til du Lisbeth ;)

Ha en fin dag og kooos deg ;)
Klem,Kari

Christinas låvebutikk sa...

Denne syntes jeg var kul!
Og ser ut til å passe perfekt til tv`n din!
Takk for kos kommentar!
Klem fra Christina;0)

Bohemian Princess sa...

Stilig benk, har samme :o)

Cecilie sa...

Knalltøft, ble det!! Og jeg kjenner meg veldig godt igjen... "må bare pusse opp litt først.." Hehe...

Takk for svar ang speilet - da håper jeg du har smittet minst èn butikkinnehaver *s*

Ha en fortsatt deilig dag :)

Missfryd sa...

Kul benk til en kul TV. Syns det er stilig og blande nytt og gammel, og IKEA holder koken, det er helt sikkert:-) Du har SÅ fin blogg, jeg legger deg til lista mi:-)

Viola sa...

En härlig tv-bänk som verkligen passade ihop med plattskärmen, men den är ju vit i alla fall, fniss....hoppas du haft en trevlig dag, klem VIOLA

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Nu har jag fattat hihi. Det var en fin tv-bänk du skaffat, passar jättebra med Tv:n. Såg ett gammalt inlägg med broderier och monogram, och där var det mycket fint.
Kram AnnaMaria

Fru Fjeldhammer sa...

Den benken har jeg lenge hatt lyst på, synes den er kul.. men jeg vet ikke hvor jeg skal ha den!!

Du har et lekkert hjem!

ha en fin kveld..
klem

VillaVanilje sa...

synes denne benken var kjempe stilig hjemme hos deg jeg :) passet godt inn så det ut som, det er bra å ha litt stramt innimellom det romantiske. Må si at jeg elsker billy veggen din! Lagret bilde i inspirasjonsmappen minm kransene som henger der og blondegardinene inni er virkelig prikken over i`en.

hvorfor ikke... sa...

Jeg måtte rett inn å se hva du tøffer deg med;) (så det i en bloggroll) Det var jammen meg kult. Som du sier, står til flatskjermen, det ville ikke malt tre gjort. Denne tok opp begge deler. Veldig bra, Lisbeth, TØFFA;)

Anonym sa...

Hallo der og takk for kommentaren..
Nei æ skal ikkje klippe nokka.. e livredd for å gjøre noe galt!!!
Skal dra bort på planteskolen og dra med mæ gartneren hit.. han skal få avgjøre hva som må skjæres.. masse døde greiner uten skudd;((

Kos dæ med ongan:o))

Anonym sa...

Å no glemte æ å si at TV benken var helt knæsj!! Passa perfekt til TV`n

Liv Elin sa...

kjempestilig kombinasjon !! :)
Denne tv benken har jeg ikke sett på Ikea før - men hadde vært super til eldstemanns rom til tv /stereoannlegg!
Synes det var kjempefint jeg - og må si det ble veldig stilig sammen med alt det hvite i stuen din !

Ha en super tirsdagskveld Lisbeth !

L i Husrom & Hjerterom

lavendel mio sa...

For en stilig benk!!Forandring fryder veit du:))
Skulle ha byttet ut min også.Men nå blir kjellerstuen prioritert,kanskje jeg skal kjøpe en slik å ha der nede:))
Ha en koselig tirsdag:)

Rosa sa...

Benken er kul den, og ikkje så reint lite modig for ei dame i den nostalgiske stilen ;)

Eg er einig med deg at ein flatskjerm ikkje treng vere stygg, men eg håpar at når me ein gong får ein i hus, så tek den ikkje absolutt heile veggen :)

Ragnhild / Wallas Verden sa...

ja den er tøff.
Jeg har egentlig altid likt og vært litt tøff av meg, og nå har jeg undertrykkt den siden ganske så mye de siste årene. Allt skal liksom være så vakkert, så denne fabrikkstilen er bare et stort Yess!! Lov it:))

Karna sa...

Ble tøft dette, stilig å bryte litt...jeg får bare mer og mer sansen for industrilamper....så tøft!

Tyra sa...

Oh, Lisbeth, den satt!! Den ble faktisk råtøff i miljøet ditt! Jeg har nemlig tidligere vært kul imot denne TV benken, syntes ikke den var fin i det hele tatt! Men nå må jeg nok innrømme at den ble råfin! Men jeg tror nok ikke jeg er så overbevist om at den passer hjemme hos meg at jeg tør å kjøpe en slik selv, så jeg får vente å se...
Ha en fin dag videre!!
Hilsen Cathrine

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Så kul og artig tvbenk :) Eg har tven hengande på veggen :) Likegreit. :) Men no står det ein gammel sjenk under den, og eg synest den passer bra der :)

Håper du har ein deilig vårdag :) Godklem til deg!

Marias skriblerier sa...

Ble stilig med benken!

Christine Louise sa...

Det ble kjempe stilig med den tvbenken :) Utrolig tøft :)

Klem fra meg..

Synnøve sa...

Hihi, synes det var helt på sin plass å tøffe seg litt med denne! :) Den er skikkelig stilig, og den passet jo godt inn også! Vi har faktisk en slik her på jobb, men det er den grå varianten da, så den er noget mer traust, hehe... Ønsker deg en fortsatt fin uke Lisbeth! Klem :)