05.04.2010

VÅRTEGN PÅ MANDAGER

Vårtegn på Mandager igjen, hei som tiden flyr! Jeg har tatt meg en runde i hagen for å se etter noen gode tegn. 

Det er ikke den helt store utviklingen, det er for kaldt til at det skjer noe revolusjonerende. Men det lukter vår og det holder for meg. Herr og fru Skjære har forresten bestemt seg for å bygge rede i lerketreet mitt.

Vet ikke helt om jeg ser frem til all skvaldringen som følger med, og hvordan vi skal klare å holde Penny unna reiret må gudene vite! Den tid og den sorg.


Rabarbraen har faktisk tittet opp av jorden! Så jo, alt går riktig for seg til tross for lave temperaturer.

I kveld skal vi kose oss med god kaffe og resten av påskesnopet, heldige oss:) Tudelu!

18 kommentarer:

Linda sa...

Hei Lisbeth!
Så spennende med rabarbraen.
Det må jeg få sjekka her også.
Deilig å nyte digget,her lager skoleboller,nam.
Ha en fin uke!Klem Linda :))

KKvinneblogger sa...

Vårtegn setter vi pris på nå, og plutselig kommer nok varmen også :)

IngunnBW sa...

Glasshøna verper bra, ser jeg :) Bare vi leter grundig, finner vi vårtegn. Her er det også stillestående for tiden, så jeg hopper over denne ukens vårtegn likesågodt jeg. Kos deg denne siste påskedagen :)

Refleksjon på livsvegen sa...

Snøen har smelta mykje hjå oss berre i dag :-)
Nydelege bilete!
Nyt våren og snopet !!

Anonym sa...

Herlige bilder ,
- og herlig med vår!:-)
Ha en fin uke-start,
klem Hege.

n o r d i n g å r d e n sa...

Oj, syns det redan på rabern, vilken lycka och gullig bild på Penny och den narschissen! Hon doftar på den.... gud så vackert blått M du broderat, verkligen snyggt!

Ha en mysig kväll då, Tudelu!

Fågel Blå sa...

Åh vilke fina bilder du visar oss, rabarbern redan på väg!Hönan så fin!
ha en fin Kväll!
Kram Kathrine

Anne (Moseplassen) sa...

Nei så nydelig da, med katten som snuser på bridal crown :)

Her er det våååår i dag, herlig vår, frydefull vår :D

beate sa...

hei
så flotte vår-bilder!!

kos deg i kveld
p.s har dere noe snop igjen da dere??? her er det skrapa...

klem beate

Mila sa...

Очень мило и светло!!

Inger Elin sa...

Deilig med lukt av vår!! Kjempefine bilder :-)
Klem

Anonym sa...

For noen kosli`e bilder!!! Likte så godt bildet av Katten som lukter på vårblomsten! Helt nydelig:-)

Mvh
Tingeling

bikim sa...

HOW SWEET!
LOVE THE PHOTOS ON THE FLOWERS
HAPPY EVENING LISBETH!
ROSA

Simones Country Home sa...

Åh ja nå er det like før. Alltid så spennende hver vår når ting kommer opp fra bakken. Her tror jeg det er rimelig lite, men en kan jo håpe. ;o)


Ønsker deg en fin uke.

Klem Simone

Mitt hvite hus sa...

Herlige bilder Lisbeth... ja skjønner problemet med reiret...

her har det skjedd noen små fremskritt i påsken.. setter pris på de små forandringene...

ha en fin uke ::

Klem Kerstin

Solveig sa...

Så deilig at det går mot vår!! Jeg venter også på at rabarbraen skal titte frem - skal bruke bladene til noe spesielt ser du:o)))
Flotte bilser!
Ønsker deg en fin uke.
Klem fra Solveig

Fru Tankefull sa...

Rabarbraen har tittet frem her også:-) Et sikkert vårtegn! Ellers spirer det i tulipaner og påskeliljer, syrinen knopper seg og en enslig snøklokke blomstrer:-)
God vår videre!
Klem, Susanne

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hei Tingeling!

Tusen takk for herlig hilsen! Jada, den katten er en ekte linselus, dukker bestandig opp foran kamerate:O)

Klem