12.04.2010

MED SKUFFER AV GLASS

Tadaa! Detaljer på plass er en sann glede. Hyllen med glasskuffer er omsider montert!


Akk så lei jeg blir av saker som skal skrues opp, men mangler et strøk maling, en list eller et beslag før skrumaskinen kan taes i bruk. Men nå er den lille hyllen på plass med sine 2 skuffer. Den ene skal inneholde hvetemel og den andre kanel/sukkerblanding. For hva baker jeg oftest? Jo, skillingsboller, eller kanelsnurrer om du vil. Da er det greit at både mel og krydderblanding er klar. Selvfølgelig var kanelet slutt da jeg skulle fotografere, men nå skjønner dere meningen iallefall.


Jeg har flere skuffer så hyllen kan endelig forlenges, men tror jeg nøyer meg med to skuffer i første omgang. Jeg har også noen helt hvite glasskuffer som er rålekre, men da mister liksom hyllen litt av det praktiske ved seg. Å se innholdet er jo noe av vitsen ved det hele. Jaja, hvem vet, kan alltids få behov for forandring en eller annen gang


Nå er taklistene også på plass, viser de frem i neste innlegg. Ble så fiiint!

29 kommentarer:

Refleksjon på livsvegen sa...

Ja, dei var praktiske før..
Det vart veldig fint!

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Å sånne skuffer er so koselege, minner meg om mine besteforeldre sitt kjøkken☺ Har du funne/kjøpt dei brukt eller er dei nye? Fekk litt lyst på slike sjøl...☺

Klem M♥

Hilde sa...

Så lekkert kjøkkenet ditt er, og det er jo detaljene som gjøre det!!!
Hilde

Millygarden sa...

Åh vilket underbart kök...så himmla fint!

Kram Marina

Hulda sa...

Så herlig et innlegg! Nydelig med de to glasskuffene. Slikt er så fint! Det var en rad med slike skuffer i huset vi leide. De var SÅ fine! :) Flott hos deg! Likte veldig godt det koppebildet på innlegget under. Nydelig!

Garden Angel sa...

Hei vennen:)
Detaljer er viktig vet du;)
De skuffene var flotte. Men måtte du nevne kanelboller???
Sitter her litt småsulten etter jobb og har tenkt til å gå legge meg, og så nevner du kanelboller liksom?
Hehe

Lekre bildene dine også Lisbeth!
Kjempesøt den kurven med eplene:)
Alt er bærre lækkert!!!
Nei nå må jeg legge meg...nattaklem fra meg(",)

Susi sa...

Oh a beautiful kitchen.. I love your pictures... you found me.. susisgelbeshaus.blogspot.com
Kram Susi from Germany/Bavaria

Simones Country Home sa...

Hei på deg.

Så koselig det blei da. Du har det så fint. Kjempekos den du har epler i å. ;o)

Klem klem Simone

Fågel Blå sa...

Underbara köksbilder från ditt kök!
Så fint!!!!!
Ha en fin vecka!
Kram Kathrine

liven sa...

Kjempefint på kjøkkenet ditt Lisbeth!!Koselig med disse gammeldagse skuffene :o)
Ja tenk at vi kan nyte finværet nå....måtte det vare lenge!!
I dag vil jeg bruke dagen i hagen...om jeg gjør så fryktelig mye vet jeg ikke ....rydde litt og tusle rundt og planlegge kan jeg hvaertfall!!!
Ha en fin dag :o)

Ines sa...

Hi, dear Lizbeth-

thank you for visiting me and I´m glad, that you like my photos, too! I answer the comments directly in my blog.

I really like these drawers- I remember the time, when I was a child- my mother had the same drawers. I loved that, and your kitchen looks wonderful! Especially the fence with the Snow White apples :-)) A really lovley idea.

I hope my English is always correct!

Have a wonderful day- I dream today of cinnamon buns :-))

love- Ines

Jannicke sa...

Så smart!!! Det der ble prikken på i`en på kjøkkenet ditt ;o)

Ofte de små tingene som gjør hele forskjellen ;o)

Klem J.

Heims verden sa...

Veldig fint og praktisk:D

Åååå som jeg elsker skillingsboller:D hehe

Ha ei kjempe fin uke!

Silje

Behindabluedoor sa...

Hei,
De hyllene er jo bare lekre og praktiske til sine formål.
God idè og ha det du bruker mest i dem for da er det jo lett tilgjengelig ;)

Ha en kjempefin vårdag.

Klem

hagagården sa...

Hej
Vilken mysig skål eller va man nu ska säga som du har äpplen i,underbart fin.
kram o ha en fin dag.
ninni

Mitt hvite hus sa...

Stilig Lisbeth...

nyydelig kjøkken du har O=)

Nyt deilige vårdager..

klem Kerstin

Tee of Vinnord Cottage sa...

Falt pladask for den søte inngjerdingen til eplene dine :D Sukk!!!

maría cecilia sa...

Hola, it´s so lovely, as well as the hanging tea cups in the last post. Your blog inspires me so much!!!!
Cariños from Chile,
Maria Cecilia

Landcharm sa...

Herlige og praktisk! Det er så mye koselige detaljer hos deg som vanlig.

Besta sa...

Praktisk og flott, en fin ide.
Ha en fin kveld.
klem fra marilyn

Carpe Diem sa...

Fine skuffer, minner meg om mormor <3

Ha ei flott veke!

h.espe sa...

Heisann!
Så flott de ble med disse skuffene og ikke minst kjempepraktisk! Har sett på liknende på Ikea, og har hatt lyst til å kjøpe, men ikke kommet så langt. Hm, etter inspirasjon fra deg, tror jeg at jeg må gjøre det... ;o)

Ha en topp dag!

Klem fra Hildegunn

toves sammensurium sa...

Heisann
Det er ren nytelse å følge bloggen din....og litt ergrelse hver gang jeg ser vaffel og pannekakemiksen som jeg ikke får tak i ,hihi:)

Du har nyyyydelige bilder og såå masse fint:)
SÅ jeg har en liten award til deg på min egen blogg,plukk den opp om du vil:)))
Ha en flott dag!

Tove :)

Christine sa...

Hei på du!

Bloggen din er ein stor inspirasjon, og du var ein av dei so fekk meg lyst til å laga min egen blogg. Derfor ligg det ein award til deg på bloggen min. Håper du plukker den opp :)

Klem frå Christine

Line fra huset på landet sa...

Kjempefine og praktiske! Hvor kan jeg få tak i slike ??

Line fra huset på landet sa...

Kjempefine og praktiske! Hvor kan jeg få tak i slike ??

liven sa...

GRATTIS!!!!!!!
Håper dagen din blir fin...og innbringende :o)
Klem!!!

Beate sa...

Hei!
Så flott blogg du har!!
Koselig kjøkken;)
Hit kommer eg tilbake!
Hej Fra Beate

Katrine sa...

Hei, så koselig kjøkken, og kjempe fine glasskuffer! Slike har jeg vært på jakt etter lenge. Kan jeg spørre hvor du har fått tak i de?