22.04.2010

JENTEROM


Hei og Hopp! Her pågår vårrengjøring, det sorteres, det kastes og det gies bort. Rom for rom taes og hele familien tvinges med. Det krangles, diskuteres og kjøpslåes, for når det kommer til leker, spill og annet dill så bør alt beholdes, det mener iallefall standhaftige små.


Jeg legger bredsiden til og sier at om vi skal beholde hver minste ting må vi bygge et hus bare til oppbevaring, og det blir ikke aktuelt. Omsider kom vi til enighet og jeg ble i det minste kvitt for små redningsvester. Hvilken kamp, puh! 


 Bildene er fra snuppa sitt rom som er rensket, ryddet og klart for bursdagsbesøk som er like om hjørnet. Da hagler det inn med presanger og rommet fylles på nytt :)


Ha det godt alle, håper dere har flotte vårdager med masser av energi. Jeg "virker" ihvertfall bedre enn på lenge. See U!

42 kommentarer:

Villa König sa...

Gorgeous images!!! I love the styling! Hugs Yvonne

lillelise sa...

Hei!
Kjempefint jenterom med masse herlige detaljer. Inspirerende
Ha en fortsatt fin kveld

Lappeline ♥ sa...

ååå for et flott rom.
Jeg blir inspiret til å gjøre det samme.
Det er jo bare å sette i gang å rydde ...
for meg da..

Ha en fin ukeslutt

klem til deg

madam mim sa...

For et nydelig rom! Fikk veldig lyst på dagseng jeg nå, men aner ikke hvor jeg skal få plass til den da :-)

hagagården sa...

Hej
Men så somrigt och fint du har det,underbart!!!
kram o ha en fin kväll.
ninni

h.espe sa...

Hei på deg Lisbeth!
Så flinke der har vært! Send gjerne noe "rydde energi" til meg også, jeg er nemlig ekspert på å gjøre alt det andre som er gøy, fremfor å ta sånne sjauerunder..!

Snuppa sitt soverom var jo bare sååå flott - tenker hun trives godt der!

Ønsker deg en strålende flott helg vennen - selv svipper jeg en tur til Køben :o)


Klemmer fra Hildegunn

Unknown sa...

Flotte bilder fra et nydelig rom ♥ der må jo prinsessen stortrives...
Deilig og få ryddet, selv om jeg kjenner til den kjøpslåingen, har tatt i bruk den selv:o))
Noe blir man da alltids kvitt, og det er godt!

Klem Line

Anonym sa...

Så nydelig!

ANETTESHUS.COM sa...

Så fantastisk flott jenterom!! En drøm av et rom! Sååå romantisk og herlig:)

... og kjempe-flotte bilder, Lisbeth!!

Ha en riktig fin helg! Lykke til med alle selskapeligheter:)

Klem klem
Anette:)

p.s. ikke gå glipp av min store jubileumsgiveaway;)

Tove `blogg verden sa...

For et rom!!! Kunne tenkt meg det selv!! Nydelig!
Ha en fin kveld!
Klem Tove

My home is my Castle sa...

herlig å få ryddet opp...

Og rommet til jenta di er bare så vakkert !!

Klem,Kari

Linda Camilla sa...

For et fiint jenterom! Kjempe søt tapet, og masse dill dall som jeg liker :)

Tina sa...

Det var jenterommet sitt det, her skjønner jeg hun trives godt. Grattis med jenta da når den dagen kommer! Å god helg!

Linda sa...

oi oi oi - for et fantastisk jenterom!!! Oh...!!!

Klem

Simones Country Home sa...

God kveld.

Så flott et jenterom da, tipper hun er stolt av det. ;o)
Fine bilder du har lagd til.

Klem Simone ;o)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

So deileg å få orden og system i ting og tang☺ Vert nok satt pris på etterpå til tross for krangling☺

Kjempkoseleg rom jenta di har☺
Skal av og kjøpe slik type seng til mi prinsesse imåra sannsynlegvis☺ Har grubla på det lenge, men ikkje klart å bestemme meg for Skeidar eller Jysk si...men trur det blir Skeidar☺
Ser for meg at det blir veldig koseleg jenterom☺ Vart vertfall det der hos deg☺

Klem M♥

Lena Celine sa...

Så flinke dere er.... Her har vi ikke kommet ordentlig til rette etter at vi flyttet inn.
Nydelig tapet!!!!

Klem Lena

Jatte sa...

Hei,
glad jeg ramlet innom bloggen din - må si du har det helt fantastisk nydelig !
Kommer nok innom hit ofte ;)

Ha en riktig god helg,
Klem Fra Jatte ♥

*Ulrike* sa...

Beautiful photos! It's time to clean house around here too!

Ida sa...

Nydelige bilder av ett utrolig flott rom. Kunne flyttet rett inn :)

Herlig med vårrengjøring - jeg begynte i boden, men kom liksom aldri lenger. Her taes heldigvis alle avgjørelsene av meg.. min kjære er en 'kaster' uansett, og ett rotehodet.. så om jeg har vært uheldig og kastet noe han skulle ha, så er det bare å late som om han har rotet det vekk selv ;-D

Lykke til med bursdagsfeiringer. :)

God helg, og klem fra Ida

Fågel Blå sa...

Åh så underbara bilder från dej!
Så vackert.....
Hoppas du får en fin Helg!
Kram Kathrine

Mitt hvite hus sa...

Nydeige bilder isbeth..så flink dere er... jeg har store problem med å kaste.... så det hjelper ikke med meg..O=)))

klem O))=

Jannicke sa...

...har du sett ut vinduet?? SNØ!!!

Jaja, vi må bare fortrenge det!

Veldig koselig jenterom. Litt sånn engelsk landlig stil... Får skikkelig laura Ashley følelse når jeg ser på bildene.
Kjempefint!!

Ha en fin helg - i morgen er det meldt godvær!!

Klem J.

*sne* sa...

For et nydelig jenterom! Vi skal også i gang med ryddig og kasting - for jeg nekter å flytte med meg ting som allikevel skal kastes når vi flytter i løpet av sommeren.

Ønsker deg en super weekend!

Monica sa...

åååååå dette er det fineste prinsesserommet jeg har sett noensinne, gu så vakkert. Jeg skal snart lage prinsesserom til min prinsesse, nytt oppe på loftet og her fant jeg masse herlig inspirasjon gitt, helt nydelig var det... Ahhh!!! Elsket tapeten. God klem fra Monica

Ines sa...

Sooooooooooooo loveley! I love this wallpaper- the roses are really great!

Have a sunny friday!

Love&Hugs- Ines

Karna sa...

Ha ha ha....jeg synger heller "Kallen & Katten" jeg og får musene bort med katt og dynamitt...ha ha ha....

Herlighet for et fantastisk jenterom.....en drømm!

Ha en fin helg, ikke noe glad for utsikten for tiden, det snør utenfor kontorvinduene her...sukk...

Alven sa...

Hei :-)

Nydelig jenterom :-) så fine og sarte farger :-) og herlig tapet :-)

Ønsker deg en flott helg :-)

Jannickes Hjemmekos sa...

Nydelig jenterom. God helg. Klem fra meg

Anonym sa...

Jeg må bare sitte og beundre jenta di sitt soverom jeg. Skikkelig søtt jenterom. Nydelig Lisbeth!
Håper du får en flott helg.
Klem Elin!

IngunnBW sa...

For en drøm å bo i! SÅ nydelig og feminint :) Jeg kjenner igjen den evige kampen om å kaste til og med leker som er i stykker... Jeg har fjernet litt innimellom og lagt i pappesker på loftet uten at sønnen har merket noe. De har jo så mye for tiden at det er umulig å holde styr på det. Og om han skulle savne noe, ja så er det bare å finne frem fra eskene. Nå er han 18, men det spørs om jeg får lov til å kaste noe nå :)

Monica sa...

Hei på deg.

For et nydlige rom. Så flink du er som tar "vårrydding" i rom for rom. Kjenner godt til kampen når det gjelder å kvitte seg med ting og tang som hoper seg opp....

Ønsker deg en strålende helg.

Kjeruben sa...

Så mange herlige bilder av det skjønne rommet! Kjempefint!
Ønsker deg ei strålande helg.
:o)

Merete sa...

Nydeleg jenterom! elskar den blomstrete tapeten :)
Strålande flott helg til deg!

Huset på toppen sa...

for et koselig jenterom og rydding Må til enten enn vi eller ei!
Ha en fin helg, håoer solen skinner på oss slik værmeldingen har låvet!
Klem Linda

Villblomsten sa...

Nydelig :-)
flott rom og flotte bilder :-)

og jeg elsker sykkelen din :-)
( i innlegget under )

mali-mo sa...

UHUUUU, jeg skulle gjerne hatt en liten rednngsvest str 15 kg+...du må da ikkke hive sånne ting som jeg trenger Lisbeth, hehe ;) Herlig rom!

Her er jeg pålading fremdeles, pusler rundt og småoppusser etter jobbslagene ;) Elektrikerne er igang og legger om hele strømmer, og vi går konk ;) DÆVEN så dyrt sånt er!

God søndag!

Mercedes sa...

Wonderful, I love it!!!!!

Helene sa...

Skjønne bilder!!! Ikke lett å bli enig når man rydder alle mann nei. Har nå lagt en liten oppmerksomhet til deg på bloggen min!
Ha en fin søndag!

Villa Drømmeverden sa...

Dette må være det flotteste snuppe-rom! Elsker den romantiske stilen:)

Her ryddes og kastes det også. Skjønner ikke at det er mulig å ha så mye dritt oppbevart, bare på 5år også.. uff!

Klem

Jeanette sa...

Nydelig!!
Alle disse blomsterplansjene dine, hvor har du fått tak i dem? Ønsker meg slike:)
Klem J.

Unknown sa...

Foe et lekkert pikerom!! Kunne gjerne tenkt meg det selv jeg;) Tapeten var bare helskjønn!