12.01.2010

VINN SKOLEPLANSJE!


Det er vel ingen som beundrer de gamle skoleplansjene mer enn oss bloggedamer.Visst er de fine! Vel, denne har jeg til overs så den har jeg bestemt meg for å lodde ut her på bloggen. Den er gammel som alle hauger, nøyaktig hvor gammel vet jeg ikke. Slitt i alle kanter er den, men plansjen har absolutt den rette patinaen.


Den viser flere typer mose i duse, nydelige grønnfarger. Den har lenge prydet veggen i trappeoppgangen min, men nå har jeg hengt opp en annen. Skoleplansjen trenger en ny eier som ser lykken i å eie en slik kulturskatt.



Vil du være med i konkurransen er det bare til å legge igjen en kommentar til innlegget her innen lørdag 16. januar kl. 18:00. Vinneren blir annonsert samme kveld. Konkurransen er åpen for alle og jeg sender til hele Skandinavia. Fint om du lenker, men det er ikke noe krav. Lykke til !


166 kommentarer:

Camilla sa...

Åååå, den er superfin! Pliiis la meg vinne, selv om jeg ikke har en egen interiørblogg ...

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Å det er jo ein fantastisk premie!!!!
Eg VIl vinne!!!!

Klem M :)

Anonym sa...

Ja jeg blir gjerne den nye stolte eieren:) Måtte le da jeg så de 2 nysgjerrige svarte øyne bak plansjen,haha! Hun er ei ordentlig sjarmtøtte!

~Natalie~

Ingrid sa...

Jeg vil også gjerne være med i trekningen av en slik flott premie!! :)

Hulda sa...

Åh, den var HERLIG!! En slik har jeg vært LENGE på jakt etter! Synd du ikke bare vil selge den, hihi.. ;)

Lemi sa...

ja d e jo verdt ett forsøk! ;)

Tina sa...

Jeg vil gjerne være med i trekningen av en slik flott plakat.

Magdalena sa...

ååååhhhh så spennende!!

nyyydelige bilder!

,magny

Lemi sa...

hei igjen og takk for omtanken ;) joda blogglysta e no så der... produksjon e vel lagt litt på hylla t vi får oss nytt hus... krysse fingran førr at d blir snart, 6 mnd hos mine foreldre bynne å bli litt slitsomt jah..
og så me ny baby på vei..
regne ikje me at mine graviditetsplager gjer seg før bollen e kommt ut i slutten a mars, men ska nok klare å holde ut :) premien e jo sååå fin hehehe


klem

Christine C sa...

For en fantastisk premie - jeg blir med :-))

lisasornes sa...

spennende-jeg blir gjerne med ♥

Kine sa...

Å jaaaaaa,klart jeg vil ha denne!!!Nyydelig!!:))) Akkurat som hele bloggen din *smiskesmiske*
GOdt nyttår forresten!!!Og du,det er giwe away hos meg også;)
klæm

Anonym sa...

Den var nydelig. Jeg vil gjerne være med i konkurransen selv om jeg ikke har egen blogg. :)

PElin

Kerstin sa...

Ååå, gjett om jeg vil bli med :)
Klem

fru Sandeggen sa...

Åjåj, jeg vil gjerne være med i trekningen :)

Hilsen Hilde

Maliva`s verden sa...

Ååååå...dån, skal du virkelig dele ut en så flott premie. Jeg blir gjerne med i trekningen..og kan nesten ikke vente til trekningen;o)
Fortsatt god kveld til deg fra Maliva

salige lavendel sa...

Så fin den var, og til og med EKTE gammel. Jeg blir med hvis jeg får lov. Du kan henge deg på giveawayen hos meg også hvis du vil.

Hege sa...

Kjempefin plakat. Jeg vil gjerne vinne. Har ikke egen blogg, men er innom NIB hver dag.

Unknown sa...

Veldig fin skoleplansje. Vil gjerne være med i trekningen.

Hilsen Stina

Drømmen om en eplehage sa...

Gosj, så raus du er!

Jeg trekker lodd og nikrysser fingre og tær =)

Og søøøte Penny linselus da... fnis!

karin sa...

Vil også være med! Hadde vært så kjekt med en liten "vår"-fornyelse :)

Nostalgia sa...

Så utrolig fiiiin. Klart jeg blir med, linker også :-)

Ha en fiiin kveld !
Klem, Nostalgia

ANETTESHUS.COM sa...

Åååå, den er alldeles nyydelig, Lisbeth!! Jeg håper jeg vinner! Krysser både fingre og tær;)

Ha en fin kveld!

Klem
Anette:)

Fru Fjeldhammer sa...

gosh, jeg holdt på å miste pusten her... jeg er på let etter en slik plansje så her henger jeg meg på!

krysse fingre og tær!

klem

Monica sa...

ååååå denne må jeg bare vinne, hihi... nei jeg pleier egentlig ikke være noe vinnertype, men jeg krysser fingre og tær og kaster meg uti det, kan jo ikke vinne noe om jeg ikke er med. Klem fra Monica

Anonym sa...

Det var en fantastisk flott premie;)
Har aldri hatt noen form for vinnerlykke, men nå har jeg iallefall en liten sjanse!

Marit;)

Anita sa...

Masse masse lykke til til meg!! Krysser fingrene!

Simones Country Home sa...

Hei på deg.

Ja dette må jeg jo være med på. Så fine de er da.

Linket deg har jeg gjort for lenge siden. hehe

Tvi tvi

Klem Simone

Ellemeller sa...

FAntastisk!
Eg blir meir enn gjerne med:)
Den ville kledd huset mitt perfekt!

LIVS LYST sa...

Jeg prøver gjerne lykken her!

Og jeg sier det igjen: for en skjønn katt!!!

Hilsen Liv

Linda sa...

Nydelig plansje!!
Jeg vil veldig gjerne være med på trekninga!:0)
Mange hilsner fra Linda.

Sissel Olin sa...

For en fantastisk fin premie! Også så snillt av deg å lodde den ut:)
Jeg krysser fingre og tær og håper at jeg blir den heldige vinneren!

Ønsker deg en fin tirsdagskveld!
Klem Sissel Olin

Cecilie sa...

Og, for en nydelig skatt! En slik har jeg ønsket meg lenge! :)
Jeg blir gjerne med i trekningen! :)

Klem, cecilie!

Datt sa...

Åååååh, fantastisk lekker! Jeg skal krysse alle tær og fingre for at jeg får mi klamme klo i den! ;)

Hilde sa...

Åh... jeg vil gjerne være med i trekningen om denne skjønnheten!
HIlde

Hem och Lycka sa...

Vilken vinst, vad generöst av dig! Jag är förstås hemskt gärna med och tävlar, planschen är ljuvligt underbar!

kram Mia

Anonym sa...

Jippi!! Jeg kunne gjerne tenkt meg å vinne en sånn plansje:) Jeg er med! Fin blogg du har!:)
Karina

Unknown sa...

Nydelig plansje! Sikle,sikle... Denne hadde passet perfekt i gangen min. Minner meg om plantesamling på ungdomskolen:) Takk for fin blogg! Irene

beate sa...

åååå, digger den!
klart jeg er med!

klem Beate

Prinsesse Elin sa...

Ja denne vil jeg gjerne vinne:)

A-H sa...

Ååå, jeg blir gjerne med!! *ønsker seg veldig*

Klem

Anonym sa...

Nydelig! Både plansjen og bloggen :-)
mvh True

Hilde Heimdal sa...

Ååååååååååååååå håpe håpe håep, har ønska meg sååå en sånn !!!

Har såå lyst på en sånn over et hvitt gammelt bord!! og den der var superfin!!

Vil veldig gjerne være med tusen takk:)

Randi sa...

Heia Lisbeth!
WOW,jau takk,denne super flotte gaven/trekningen vil eg meir en gjerne vere med på!!Lekker er desse plansjene!!

Ha ein fin kveld!
Klem,
-Randi

Haust sa...

Fantastisk! Eg vil gjerne vere med i trekninga! :)

Anonym sa...

Dette var jo virkelig drømmepremien på den fine bloggen! Håper den som vinner henger den opp på en hedersplass!

Vinter Alise

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Jøyjje meg!! er det mulig. Måtte jeg bare vinne. En slik har jeg ønsket meg leeenge kan du vite. Angrer meg ihjel på at jeg var så jerrig og ikke kjøpt de jeg så i en antikvitetsbutikk i Gøteborg for et 1/2 år siden. Får det ikke utav hode. En slik hadde jeg aldrig verken solgt eller gitt bort;)

Ønsker deg en fin kveld
Klem:)

Stine sa...

Nydelig plansje! En slik kunne jeg veldig gjerne tenke meg på soverommet :) Klemmer fra Stine!

Mette sa...

Å for en flott premie! Vil gjerne vinne en slik;) Krysser fingrene...

Livet i Fattighuset sa...

Hei!
Jeg er veldig gjerne med i trekningen. Den plansjen var bare fantastisk!

Marie

Olaug Brit sa...

Å denne har jeg lyst på. Har ikke interiørblogg selv, men følger mange jevnlig bl a deg.

hilsen Olaug Brit
olaugdahl@gmail.com

liven sa...

ops....her blir det hard konkurranse...men vil gjerne være med i trekningen alikevel :o)
Nydelig!!!

Lotta sa...

Å halleluja..Er det sant?For en give away... Jeg er med! Dette må være tidenes give away premie!!
Klem fra
Lotta

Høvebakken sa...

Å så flott:)

mi-rachel sa...

å så fin premie!

My home is my Castle sa...

For en gave Lisbeth !!
jeg blir med jeg ;)

Klem,Kari

Landcharm sa...

Prøver å få tak i en slik til "skolestua" på bryggerhuset, men de er umulig å få tak i. Tillater meg derfor å prøve lykken...

Living laVida sa...

Å, jeg vil gjerne prøve lykken:) Utrolig fine plansjer! Så søt lille pusen som titter opp bak den på første bildet:)

Mitt hvite hus sa...

Først må jeg takk så mye for hyggelig hilsen hos meg.. er helt rørt når jeg kommer hjem over alle hyggelige hilsener...


Så klart jeg vil være med..... for en premie... og jeg er nok ikke alene om å ønske inderlig å vinne denne... men jeg vil gjeren håpe på det...

ha en fin uke videre..

Klem Kerstin

Loccitane sa...

Åhhh jeg vil veldig gjerne være med. den plansjen er nydelig. Jeg har lenge siklet på dine plansjer, og det hadde vært en fryd å hatt en sånn selv.
Så utrolig snill du er Lisbeth.

Klemmer fra Line

Nenna sa...

Så nydelig plansje! Jeg vil veldig gjerne bli med i konkurransen!
Klem, Janette

Valerie sa...

Åh, jippi, en enkel konkurranse :D

Portofritt sa...

Jeg ser ingen grunn til ikke å melde seg på her. Den var veldig veldig fin!
:)

Lena sa...

Hei!
Fantastisk botanisk undervisnigsplansje(r) du har. Syns den var riktig fin så jeg har leita litt på nett etter når den er laget. Fant mange andre flotte plansjer, men de gis neppe bort. Får jeg være med? Legger ved en lenke på de andre. (Siden er på nederlandsk)

http://www.geheugenvannederland.nl/?/objecten/collection/kennis_als_kunst:_botanische_onderwijsplaten_1870_-_1960/

Lykke til alle sammen =)

Brunkullan sa...

Å en skolplanch som jag så gärna vill ha i stugan:)
Måste ta chansen att vinna!

Länkar givetvis
Susanne

Refleksjon på livsvegen sa...

Å så flott den er...
Klart eg må prøve vinnarlukka ;-)

Home By Virginia sa...

Oi Oi Oiiiiii...!!! :D

Det var litt av en premie... Jeg prøver lykken og krysser fingre og tær på at jeg blir den heldige... :)

Klem fra MV

ralfefarfars paradis sa...

jeg prøver lykken, her er det ingen plansjer å skue nemlig;) DU er supersnill som gir bort noe så vakkert!!

Størhuset sa...

Så nydelig premie, den hadde passet perfekt hos meg;0)God natt!

Pappa Karlsen sa...

Ville bare si at det er flere en dere blogge-damer som beundrer slike plansjer! Så jeg håper den kan bli min!

Lykkeliten sa...

Hvilken fantastisk gave i din give away!
Det er bare å krysse fingrene og håpe det beste.

Klem fra lykkeliten som legger en link selv om hun helst vil holde den hemmelig....

Unknown sa...

Fantastisk flott plansje, som jeg gjerne vil bli eier av! :o) Har ikke egen blogg, så jeg kan ikke lenke til innlegget ditt dessverre. Er innom bloggen din hver dag, og liker den kjempegodt. Keep up the good work, enten jeg vinner eller ei :o)

Datt sa...

Hehehehe, la akkurat merke til pusen på første bildet, holdt på å le meg ihjæl!! DET blikket!

Simple Home sa...

It's beautiful Lisbeth. I wish I lived in Scandinavia.
Blessings,
Marcia

Lilliannes verden sa...

Oi :P No var det allerede 74 kommentarar. Men men. Eg tar sjangsen og hiv meg på likevel ;)
Den var berre så skjønn! *Ønsker meg*

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Hei:) Ønsker meg veldig en plansje så jeg vil gjerne være med. Ha en flottt dag..
Bente.:)

Tonje sa...

Eg melder meg gjerne på! Den var kjempefin!
Ha ein fin dag. Helsing Tonje

Anonym sa...

hei :)
jeg søker herved adopsjon av den skoleplansjen, den var fantastisk ! mvh anca

Wenche sa...

Heisann.

Snakk om. ...og denne gir du vekk. jeg melder meg iallefall på.
Ha en super onsdag:))

MammaP sa...

Fanatastisk fin blogg og selvfølgelig plansje;) Håpe håpe...har lett med lys og lukte flere steder etter plansjer, men de synes umulig å få tak i.

Minmill sa...

Denne har jeg virkelig lyst til å vinne. Den var knallfin.
e-mail: minmill@live.no

det lange hvite huset sa...

Her må jeg prøve vinnerlykken, for jeg synes den plansjen er like fin som alle de andre.

Ha en fin dag!

Seascape sa...

Å for en knall fin premie.
Jeg krysser fingrer og tær, og håper jeg er heldig.

Anonym sa...

Å så kjempe fin....... må jo bare prøve lykken, selv om jeg ikke har blogg selv!
Krysser d jeg har i spenning...

Hilsen Linn
pettson79@hotmail.com

Metteflette sa...

Åh, ja jeg blir så gjerne med i denne trekningen! Krysser fingre og tær! :-) Klem

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Jag ser att vi är många som vill ha chans på denna. Underbar är vad den är! Hoppas vekrligen på flax. :-)

Ha det fint!

Monica B. sa...

Kjempestilig! Jeg blir gjerne med i konkurransen!

Klaffen sa...

Jaaaaaaaaaa. denne vil jeg selvf. svært gjerne vinne :) Du.. så skjønn kattepusen er da.. som titter opp bak plansjen.. hi hi. ha en super dag - klem

Linda sa...

Å, den var herlig! Hvis den havner hos meg, så skal jeg male veggene. Har hatt lyst til det lenge, har ikke kommet så langt...

Jeanette sa...

Oi, oi, denne var lekker du:)
Krysser fingrene for vil gjerne være med i trekningen.
Klem J.

Himmelberget sa...

Eg prøver lykka :)
Plansjen er utruleg flott !

Mvh
Jannemor

Anonym sa...

Er inne nesten daglig og titter på bloggen din, og i dag fikk jeg sommerfugler i magen av innlegget ;-) En slik plansje har stått på ønskelisten lenge, men har ikke klart å skaffe meg en. Så ja, jeg ønsker gjerne å være med i trekningen av denne nydelige saken.

Hilsen Summis, som ikke har egen blogg.

Fro (Idyll på landet...) sa...

Wow - nydelig premie! Jeg vil gjerne være med i trekningen ;)

Klem

n o r d i n g å r d e n sa...

Hallå där Lisbeth, vilken fin vinst!!! En skolplanch alla vill ha!!!! Den påminner lite om den jag har så jag kan avstå fr tävlingen men jag länkra gärna till dig! Du har en sån mysig blogg och en sådan trevlig männsika: ) Och den lilla svarta varelsen som kikar fram här och var, hur bedårande kan man vara!? Hih, hi, vilken kul bild där hon tittar fram bakom planchen!!

Och så fint du gjort åt fåglarna, de har lika fint som sitt värsta hot ( Penny!) Du är en god djurvän! Och har ett unikt vackert och hemtrevligt hem! Önskar alla tävlande lycka till! Mari.

Gro sa...

Wow, Lisbeth!
Skjønn premeie - er du virkelig sikker???? Dååån! Skulle ville ha en slik, ja! Måtte det bare bli meg som ble den heldige....krysser herved allt jeg har...og skal rydde plass for plansjen på en vegg...hihi! Klem fra Gro!

Gunn-Hege sa...

oioioi!! Denne kunne jeg VELIDG GJERNE tenkt meg å vinne!!! Passer kjempefint inn her hos meg det er jeg overbevist om!
Jeg har tidligere ikke vært veldig opptatt av interiør, men etter å ha fulgt med din blogg, og et par andre med hovedvekt på interiør, har jeg med vaklende skritt begitt meg over i "deres" verden og gjort noen små forsiktige grep her hjemme hos meg. Mannen er skeptisk men foreløpig stille, og har i "forståelse" med min gryende interesse gått med på lysmaling av diverse rom til sommeren, på den betingelsen at JEG maler, og det er da klart jeg skal gjøre det, det var jo aldri noe annet som var meningen...
Gleder meg til fortsettelsen, og jeg kommer garantert tilbake hit til deg, for her er det koselig å være =0)
MVH Gunn-Hege

Anemone sa...

Vil du virkelig lodde ut noe så flott? Jeg sier hvertfall Ja takk hvis jeg blir trukket ut! Nydelig! Og en veldig søt katt da. Følger den med og? Hihi.

Anonym sa...

Å drøm!!! Den vil jeg gjerne vinne. Men nå ser jeg jo allerede antall kommentarer så det skal vel godt gjøres.
Uansett så må man prøve:)
Håper du har en fin dag i dag.
Klem Elin!

Anonym sa...

Utrolig fin blogg! Vil gjerne være med i trekningen, har ønsket meg sånn lenge!! Kan jeg også med det samme spørre hvor du har kjøpt den fine "papirdukke-knaggen" du viste frem i høst?!:)
Har foreløpig ingen blogg selv på nett, men en i hodet så får vi se etter hvert;)

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Så flott premie! Ja, jeg vil gjerne være med, og linker gjerne!

Klem Cathrine :-)

Lobeliadamen sa...

Ååååååååå....... dååååååååååån! Yes yes yes....eg e me !! Den er jo bare lekker. Har akkurat stedet for den også. Ble litt tomt i trappehuset etter adventskalenderen forsvant :-)

Og skøyteisen er endelig klar :-)

Ha en herlig dag.
W

Elzie sa...

Du milde vad kommentarer du fått, haha. Och jag förstår att folk vill vinna den här planschen. Jag sällar mig till övriga intresserade!
Hoppas du har en bra dag.
Kram Elzie

Astrid Hemsydd sa...

oi, så fin den var! Jeg blir gjerne med i konkurransen!

maría cecilia sa...

Hola, so lovely and gorgeous treasure you found!!!! Really wonderful.
Cariños,
Maria Cecilia

Vanilje sa...

oi så spennende! jeg trekker lodd og venter i spenning :) takk ellers for koselig lesing i bloggen din :)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hej Lisbeth. Jag är gärna med och prövar lyckan. Det var en fin plansch. Och lilla Penny leker tittut över kanten.
Håller båda tummarna
Goa kramen
AnnaMaria

(eddas) sa...

Her var det mange som ville ha plansje...og jeg og:)
Håper på det beste...
ha en fin kveld
goeKlemmer

Kari Anne sa...

For en lykke det hadde vært å vinne denne plansjen. Så jeg skriver inn kommentaren med kryssa fingre :o)
Hilsen fra Kari Anne

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Tenk å vinne en slik..sukk!!
Den er jo bare helt superfin:)
Så jeg vil gjerne bli med i trekkninga, håper lykker er på min side:)
Ha en fin kveld!

Ida sa...

HaVe MeRcY !

Har du blitt helt galen ?? Jaaaaa.. jeg er så med å konkurrerer om denne. For en utrolig gavmildhet du viser - helt fantastisk :)

Jeg skal selvfølgelig lage en liten link til konkurransen din, og krysser fingrene for at nettopp meg er den heldigste på lørdag :) Litt egoistisk, men det er lov ;-D

Fingrene er krysset!

Tusen takk for en kjempefin blogg Lisbeth, jeg trenger vel ikke å si at du gir inspirasjon og glede til tusen!

Stor klem fra Ida

Ida sa...

hohohoho.. nå så jeg pusen..whæ ble litt skremt jeg.. vittig :)

Marthe sa...

Nydelig, nydelig! Jeg krysser fingre og tær og håper jeg vinner!

Anonym sa...

Hei
Takk for at du vil dele denne plansjen med en av oss andre interiørdamene. Jeg legger inn et lodd, så får je håpe at det er vinner loddet.
Ha en fin kveld.
Litj-Mari uten blogg
skomakergjelten@yahoo.no

-Kamilla- sa...

Oi...oi...oi... Den kunne jeg VELDIG GJERNE ha tenkt meg! Og så søt Miss Penny er som titter opp bak plansjen :0) Hun følger deg sannelig overalt ;-) *Klem*
-Kamilla-

Emmas Verden sa...

ååå så lekker plansje..og en liten luring i bakgrunnen ;) skatter begge to ;)
det er lov å håpe...moro at så mange vil vinne ;)
ha en fin kveld Lisbeth!!
klem Anne***

Viljestyrken sa...

Den pusejenta di er altså så skjønn og hun klarer på en eller annen besynderlig måte å lure seg med på en mengde bilder.
Ei lita linselus...
Jeg har gått rundt i verden å vært missunnelig på dise plansjene dine en hel evighet, så jeg "signer" opp i konkuransen sporenstreks.
Du ligger i bloggrullen min, men for all del kommer jeg nærmere den plansjen med å linke - så gjør jeg vel det også!

Klem fra Tonje

Ingunn sa...

Åhh så utrolig fin.. Jeg ha vært på jakt lenge, vurderte å forsiktig ta ned og ta med meg en fra naturfagrommet på høyskolen..men.. engelen som satt på skulderen vant over djevelen:) Jeg ønsker virkelig å vinne.. som naturfaglærer, snart.. er dette drømmen av veggpryd!
Jeg linker..

Rose Love sa...

Oy! Her var det mange om benet!
Jeg vil jo gjerne være med på konkurransen. Er jo ofte inne å leser dine flotte innlegg. Liker jo din lille rakkerpus!
Ha en fin dag!

Nikoline sa...

Her må ein jo berre prøva lykken!
Og me er maaange som har inderleg lyst på ein lekker skuleplansje ser eg,så her gjeld det "at lykken står den kjekke bi" og kryssa fingrar og tær fram til lørdag....
Du har ein nydeleg blogg forresten, har fulgt deg ei god stund,men må tilstå at det har vore dårleg med kommentarar...
Ha ein fin dag:0)

Anonym sa...

Jeg er med også. Linker også. Klem fra meg

Anonym sa...

Så flott en plansje du har lagt ut som premie:O Den trekninga henger jeg meg på :) Hilsen Gunn fra Bodø uten blogg.

Anonym sa...

JEg vil også vinne! Selv om jeg ikke har egen blogg.. Karina

Skogmusa sa...

Nydelig plansje:)
Heldig den som vinner denne:)
Liker bloggen din utrolig godt. Her finner jeg masse inspirasjon:)
Klem

Bygatan sa...

Åh vilken dröm att få vinna en sån fin plansch!
Precis en sån jag letar efter:))

Tack för en fin blogg!

Ha en bra dag, kram Lena

White cotton grass sa...

Jag är självklart med!! =)

Hoppas på tur....

kram
helena

Blått til lyst sa...

Det var en skjønn plansje - til overs?!!!
Og det var også en morsom katt. Garantert av det aktive slaget - ser på bloggen din at den er en skikkelig linselus og en helt original juletre-pynt :)

Anonym sa...

For en flott gammel plansje! Den vil jeg gjerne vinne! Du har også en delikat blogg som man blir i godt humør av å lese. Ønsker deg lykke, lykke til videre!

Hilsen Camilla Julie

Tina sa...

De er bare så lekre, ønsker gjerne en slik i posten ja! Klæm :)

Jenny sa...

Hej Lisbeth!
Vilken fin blogg jag hittade till nu! Jag är gärna med i din tävling, älskar gamla skolplanscher:)

Ha en bra dag!

Kram Jenny
Sverige

Fru Fryd sa...

Ååå hildrande du, for en flott gave!! Jeg ønsker å delta og krysser fingrende, tærne og alt det andre;0)

ANNIKA sa...

Jag vill gärna vara med och tävla... hoppas nu på lyckan...
Ha det så bra!
gustafsson.57@hotmail.com

Unknown sa...

Denne trekningen vil jeg gjerne være med på! Superfin plakat og superlekker blogg :) AnneMarie

Silje Kristin sa...

åå, tenkt å lodde ut noe så fint :)

Håper det er min tur til å vinne denne gangen , så blir det bursdagsgave på meg også ;)

Håper du har en fin dag :)

Silje.

En støvel og en sko sa...

Hei hei!

Jeg vil veldig gjerne være med å vinne skoleplansjen!

Hærlig blogg du har!!

Vennlig hilsen
Sølvi

Kristine sa...

Oi oi!
For en herlig candy¨!
Vil passe flott på kjøkkenet vårt som vi skal pusse opp nå!
Så slenger inn e kommentar og håper jeg er den heldige!
Tusen takk for at du lodder den ut!
Og jeg gleder meg til å følge med på blogen din i det nye året:)
Hilsen fra Kristine, som ofte er innom og titter, men ikke alltid har tid til å legge igjen kommentar:)

Christine Louise sa...

Nyyydelig..

Jeg vil gjerne vinne :-)

Anette K sa...

Nydelig plansje, og så flott at den er ekte og gammel! =) Klart jeg ønsker å vinne den!
Mvh Anette K!

Lappeline ♥ sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Lappeline ♥ sa...

Først vil jeg si at det er en kjempefin blogg du har.

ååå plansjene er så fine ønsker å være med i trekning.

Marita sa...

Hej!
Vilken härlig blogg du har!!! Så kul att jag hittat till dig!
Jag vill självklart vara med i utlottningen av den fina skolplanchen, jag fullkomligt ääääälskar dem!!
kramar, Marita

Linda Camilla sa...

ååh, den er nyydelig! Jeg har ønska meg sånn lenge, men jeg har ikke så flaks med meg at jeg er på rett sted til rett tid.. Når jeg blir litt eldre og får mitt eget hus, ønsker jeg meg akkurat en sånn en og pynte opp med :)

Lucky Rock Designs sa...

Så flott den er:) Jeg vil gjerne vinne den:)

Herr og Fru Nordnes sa...

oj, så fin! hadde blitt veldig glad om d ble meg ;))

ha en god helg

- eva kristin (uten oppegående blogg desverre)

Camilla med trädgårdsliv & Design sa...

Men så fin skolplansch... Vill mer än gärna delta i din utlottning. ;-D

Må så gott!

Camilla på Trädgårdsliv & Design

Linda sa...

Hei Lisbeth!Åååå,den var lekker.
disse mosene finner jeg i skogen bak huset midt.Husker godt slike plakater fra skoledagene.
Ha en fin fredag!Klem Linda :))

May Britt sa...

Åh, for en nydelig plansje. Frister lykken jeg. God helg!

Anonym sa...

Eeeej, hvor en smuk gammel plakat! Tænk hvor god du er at skille dig af med den! Jeg er helt vild efter at vinde den så jeg er krydser fingrene og håber på lykken! Jeg er følger af din blog (dog uden egen blog) og nyder dine inlæg og billeder af hjemmet dit.
God weekend!

Cecilie Toft

Majas skafferi sa...

Hej! Oj,vad mycket fint! Jag har nästan gett upp hoppet om att hitta en fin gammal skolplansch, det finns aldrig på loppisar!(Inte i Sverige i alla fall..:) men nu gör jag ett försök att vinna en! Den du har i din trapp är också jättefin!
Ha det bra!!

Rannveig sa...

Åh, den vil jeg gjerne ha!
Da vil stua mi bli så bra :)
Den er litt liten, søt, og kanskje,
vil den kle en skoleplanche!

Hilsen Rannveig

Jill sa...

For en fantastisk flott plansje!
Den hadde det vært en drøm å vinne!!!

Vända blad sa...

Hej! Vilken underbar plansch..jag är gärna med och tävlar och hoppas på tur =)
Kram Maria

~Maja~ sa...

Hei, jeg er mer enn gjerne med på denne konkurransen, en slik er øverst på ønskelisten! Var innom en brukthandel her i byen som nettopp hadde kastet en masse slike.. De sa de ikke ante at dette var noe som folk ville ha. Man kan gråte av mindre..

Iryl sa...

For en nydelig plansje! Litt rart å lese dette nå - snakket om gamle skoleplansjer på jobb i dag. De er ikke enkle å få tak i, med mindre man har litt flaks :-)

Ha en flott helg!

HildeL sa...

Oi, har du slike plansjar... Dei er så fine. Eg er gjerne med i trekkinga :-)
God helg!

Yvonne - Frl. Klein sa...

Hello! I just found your blog, and it´s so lovely! Have you a lottery?
The picture is wonderful!
Have a nice weekend, Yvonne

Atelier Kari sa...

Hei Lisbeth! Klart jeg vil vinne Skoleplansje med MYK Kråkefot, blålyng? og skogsnelle?. Har jo ingen interiørblogg, men plansjen med diverse skogplanter passer perfekt i verkstedet mitt Atelier Kari! Naturen får hjerterøttene mine til å danse! Oppriktig smisk: det gjør bloggen din også!

Hilsen Kari Rudi i Atlier Kari

Frøken Rosa sa...

Hei!
Denne var jo bare helt fantastisk, jeg blir IKKE lei meg om jeg vinner ;)
Klem Frøken Rosa

Veronica sa...

ÅÅÅ, min store drøm. Disse hadde passet perfekt i trappeoppgangen vår. Jeg melder meg drfinitivt på i konkurransen:)

Jorun sa...

Sååå fin den var, har ikke fått med meg dette før i dag jeg, men Selvsagt ønsker jeg VELDIG å vinne den:)))

Ljuva lantliv sa...

Så vacker! Jag vill gärna vara med och tävla! Anmäler mig med en gång! Kram Anna ♥

Unknown sa...

Åhhh, så vacker den är, den gamla skolplanschen. Jag blev förtjust i den på en gång du visade den här.Den skulle göra sig så fint i vardagsrummet.Ja, här måste jag vara med i utlottningen. Jag länkar förstås med bild i min blogg, och håller nu tummarna jättehårt.Kul att jag såg denna tävlingen så här i sista minut.
Ha en riktigt fin helg!
/Kram Karin
Ps. Fin blogg du har.:-)

Anonym sa...

For en nydelig plansje! Den hadde vært topp i trappeoppgangen vår!

Jeg krysser fingre....

KLem Kristine

Anonym sa...

Åhhh,den plansjen ville passe ypperlig for "min gammaldagskrok" i stua!!Masse nydelige saker her!

Julia Hausfrau sa...

Yippie, jeg nåede det lige :)

Faldt over din fine blog på omveje, og jeg ønsker mig inderligt sådan en fin gammel skoleplakat. Og hvor er det dog et pragteksemplar du udlodder.

Det er måske lidt sent at linke til denne give away, så istedet kommer du på min blogliste!

Kh. Julia

Pink lady sa...

Jeg blir gjerne med om det ikke er for sent..

Anonym sa...

DETTE VAR GØY. VIL GJERNE VÆRE MED.
KRYSSER FINGRENE OG HÅPER JEG ER HELDIG