10.01.2010

BLOGGPULS.NO


I dag åpner prosjektbloggen til nettstedet Bloggpuls.no! Bloggpuls blir portalen man besøker for å få vite det som er verdt å vite om blogg og sosiale medier i Norge. Portalen skal fungere som et utgangspunkt, et sted å starte, både for den som aldri har lest en blogg før, og som er nysgjerrig på hva dette dreier seg om. En portal og et møtested i ett. 


Det finnes mange ulike miljøer både innenfor norske blogger og andre sosiale medier og vi ønsker å være en brobygger mellom disse.
Bloggpuls kommer til å bestå av forskjellige avdelinger og redaksjoner som spesialiserer seg på ulike områder innen blogg og sosiale media.
Bloggpuls skal ha et eget magasin med artikler om blogging og sosiale medier produsert av vår faste redaksjon og andre bidragsytere fra det norske blogg- og sosiale medier-miljøet.


Vi har egne redaksjoner som til sammen leser et enormt antall blogger og som er meget aktive i andre sosiale medier, og disse menneskene skal velge innlegg fra mange av de mest interessante innleggene for deg – crème de la crème innenfor de ulike kategoriene.


Redaksjonen for interiør består av 5 bloggere som har lang fartstid innenfor konseptet interiørblogging, og som dermed innehar en solid kunnskap om denne sjangeren. Daglig vil vi anbefale de beste interiørpostene til glede for leserne og for bloggerne som blir anbefalt.
 Følg med – vi håper du blir fornøyd!

31 kommentarer:

Kristian Severin Skeie sa...

Dette var en fin blogg - den likte jeg. "Kald januar" med fuglebordet, var ekstra flott.
MVH
@kristianseverin

Datt sa...

Wææo, for en fantastisk ide!! :D Ble hekta bare etter denne introen jeg! :)

Må bare skryte av pusebildet ditt! Pusebilde gjør meg glad! :D Den pusen var tydelig trøtt og ikke interessert i noe photosession, glipper irritert med øynene, de er så herlige! :)

Jannicke sa...

Spennede! Dette skal jeg følge med på ;o)
God søndag!
Klem J.

Besta sa...

Det høres veldig spennende ut, jeg følger med.
klem marilyn

liven sa...

Hei Lisbeth!
Dette høres spennende ut...skal kikke litt !!
Koselige bilder hos deg.....herlige farger!!
Tror det går fint med rosene jeg...det ligger jo såpass mye snø nå. Om det hadde vært barfrost hadde nok mye gått fløyten! Kjøpte også en del nye roser i fjor....og gleder meg til å se til sommeren :o)
Nå er vi snart halvveis i januar....om to mnd er det vel full vårstemning :o)

Ha en fin søndag :o)

My home is my Castle sa...

Dette blir bare kjempespennende og jeg kommer til å følge med på :))
Er du med i reaksjonen ??

Tusen takk for kommetaren inne hos meg :)
ha en fin søndag min venn

Klem,Kari

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hei Kari!

Svarer deg her inne siden flere nok kommer med det spørsmålet.

Ja, jeg er med i redaksjonen.

Gleder meg til å ta fatt, det finnes så mange fine interiørbloggere at det neppe blir problem å anbefale gode poster.

Mitt hvite hus sa...

Heisan ..tusen takk for hyggelig hilsen..

så spennende da... du er med i redaksjonen...??

Skla kikke inn på siden og følge med.. hørtes interesant ut..


ha en strålende søndag..

Klem Kerstin

Anitas hus sa...

Hei, Lisbeth!
Så spennende, jeg regner med at du er med i redaksjonen;)
Skal følge med.

Flotte bilder hos deg, pus er jo bare sååå skjønn.
Ha en fin søndag, her er det endelig normale vintertemperaturer igjen. -7 kan jeg alltids leve med;)
Klem, Anita:O)

Elzie sa...

Det lät ju onekligen intressant.
Hoppas du har en bra söndag.
Kram Elzie

Prinsesse Elin sa...

Hei på deg din gamle sei.

Dette hørtes veldig avansert ut.

Her er det middag og jeg spinner rundt med malerkost i den ene hånden og synål i den andre.
Skulle så hatt et par ekstra:)
Kos deg videre
Klem fra Elin:)

Linda sa...

Hei Lisbeth!Dette høres spennende ut,lykke til med prosjektet.
Flotte bilder fra din hage,
der var jo masse godt til småfuglene,må bare holde katten borte.Ha en fin søndag!
Klem fra Linda :))

Lobeliadamen sa...

Hei,

Så spennende!!! :-)
Håper du koser det i kulden. Jeg venter og venter på at vannet skal bli skøyteklart - men har vel egentlig innsett at det ikke kommer til å skje......denne vinteren heller :-(

Ha en strålende søndag.

klem
W

frøken olsens drømmer sa...

Det blir spennende;))
Ønsker deg bare en vakker dag ,her skinner sola fra skyfri himmel,og det er ikke såå kaldt som det har vært ;))

Anonym sa...

Hejsan svejsan!

Vad spännande projekt.
Det får man ju följa!
Lycka till och God fortsättning på nya året.
Kram Bodil.

Hilde sa...

Veldig bra konsept - har lagt det inn på blogglista mi - alltid deilig med et utgangspunkt når man vil hopp litt rundt...
Hilde

pam sa...

I have no idea what you said, but your pictures are so pretty!

Jeanette sa...

Hehe, måtte bare le litt av kommentaren over:) Arti!
Uansett, dette så spennende ut:)
Elsker bildene dine av det vakre interiøret som pusekatten er med på.. Så søt.. Jeg er så glad i dyr, så en kombinasjon dyr og interiør er jo toppers:) Velkommen inn til Englehvitt også når du får anledning.
Klem J.

-Kamilla- sa...

Dette høres spennende ut, må inn og titte!! Kos deg videre i helgen, vi blogges ved! *Klem*
-Kamilla-

Drømmen om en eplehage sa...

Gratulerer med dagen!

;o)

Simones Country Home sa...

Hei på deg.

Dette var jo smart! ;o) Her må jeg nok inn og følge med ja.

Klem Simone

GAWO sa...

En god ide som det skal bli spennende å følge med videre. :-)

carreco sa...

Ces tulipes sont magnifiques...
A très bientôt. Co

Ida sa...

Hei!

Tusen takk for fine gratulasjoner på bursdagen min:)
Så spennend tiltak - må inn å sjekke hva det er for noe!

Ha en fin ny uke!
Klem Fra Ida

ANETTESHUS.COM sa...

Oj, oj, så spennende!! Skal ta en titt med en gang!

Klem
Anette:)

Mia sa...

Herlige bilder her hos deg, Lisbeth! Og spennende tider for blogg Norge etterhvert!

lovefriidrott sa...

Hej

nu är jag tillbaka efter mitt lilla uppehåll:)

Hoppas du haft en fin jul o nyår, ska läsa vidare på sidan som jag missat

ha d gott
Kram sari

Sköna o Gröna Ting sa...

Kikar in för att jag behöver inspiration.., idétorka men det kliar i fingrarna som attans!!!
Måndag, ny vecka och nya tag....
Hoppas din helg har varit lugn och skön.
Önskar dig en härlig start på veckan...
Skickar med en massa värmande kramar
Marianne

Design i tid och rum sa...

Allt det bästa i 2010 önskar Dada!
hoppas allt bra med dig?

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

GOTT NYTT 2010!!
Hoppas du haft det härligt under helgerna!!
Så härligt o vårigt med tulpanerna!

Så kul du mindes mönsterveckan med prickar o rutor!!
Jo, vore kul att köra igång nåt liknande..har lite ideer!!!;))
2010 vintervita kramar till dig
~~Mamma ♥ Millan~~

Black Feathers sa...

Heisann du. Ja dette høres spennende ut. Her må jeg inn å kikke. Litt av et konsept, kjempe bra! All ære til dere som har dratt dette igang ;)

He he, nyter du ikke vinterkosen? Jeg er en skikkelig frysepinne selv så her durer vedovnen som bare det. Men jeg prøver å se posetive ting i mest mulig, selv kulden. Og jeg har nå får prøvd meg på ski, for første gang på 10 år. Kjempe moro ;)

Ha en flott dag ;)