20.01.2011

BLÅ DETALJER

Januar fører noe godt med seg, nemlig salg. Halv pris på fine saker, som man egentlig ikke trenger, gjør godt for et vårhungrig hjerte.  Det er oppløftende og sjarmerende at flotte puter smiler søtt til meg og liksom peker ivrig på halv-pris-skiltet som er festet til "magen". 

Da havner det fort et putetrekk eller to i en handlepose, gitt! Nå er det jo slik at jeg har et sommerhus som trenger nødhjelp - to lekre putetrekk fra Riviera Maison er den soleklare redningen. Ingen vil se slitte vegger og skrekktapeter så lenge sofaen har lekre puter. Akkurat sånn er det. *Dere nikker såklart entusiastisk og anerkjennende. Takketakk for støtten!:)  

 Før putene kan flytte til sommerhuset må vær - og føreforhold endres, forbedringspotensiale så det holder på den fronten. I mellomtiden får putene pent finne seg i å være øyesnop i TV-stuen. So long!

26 kommentarer:

Simple Home sa...

Both this pillow and the last one are beautiful. I love that ice blue quilt too :-)
I hope it warms up for you soon.
Blessings,
Marcia

MissMette sa...

Hei Lisbeth
Den puten med alle fuglene på var aldeles nydelig!!! – så artig og herlige farger… Har du laget denne selv? – eller kjøpt den? knalltøff var den i all fall…. Veldig fin også den blå i dette innlegget ♥ Ha en fortsatt fin uke, klem fra Mette

liven sa...

Blå detaljer liker vi!
Kjempefine puter......og disse vil passe godt i sommerhuset også :o)

ha en fin dag Lisbeth

Heddas gode grunner sa...

Gøy å finne slike fine ting på salg! Søte puter du fikk tak i :) Godt med litt friske, fine farger nå. De vil sikkert pase perfekt i sommerhuet :)
Ha en god dag!

Blått til lyst sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Blått til lyst sa...

Om du skulle lure - det var jeg som slettet min egen, foregående kommentar.
Oppdaget så mange trykkleifer - er visst litt tidlig på morgene for meg.
Ellers: Det var noen skikkelig delikate puter, og halv pris er nå et glimrende kjøpsalibi!
Likte godt fatet, og så hvite perleblomster! Det har jeg ikke sett enda i år, men så bor jeg jo langt fra alle byer. Denne helgen blir det 2 dagers Oslo-tur, og ja, jeg kjenner det rykker i handlenerven *s*
En riktig god dag til deg fra Liv

Bjørg 47 sa...

Åh, så lekre de putene var !!!! Jeg fikk veldig lengt etter min hverdagshytte som jeg ikke kan komme til uten å gå på ski. Den er uten strøm, det var minus 3.5 inne da jeg var der sist, men med slike puter hadde det nok vært 'varmere. Nydelige bilder til inspirasjon hos deg.

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Underbart med blått...Å otroligt fina bilder.
Kram och ha en underbar dag.
Irene

Min stil sa...

Heisan du.
Så flotte bilder, og hærlige farger. Elsker lyseblått :)
Nydelig blogg du har.
Klæm Susanne

Jitka sa...

Hi,
I send greetings from Prague.
The blog is wonderful. Beautiful inspiration.
Thank you and look forward to the next.

Jitka :) :)

Refleksjon på livsvegen sa...

SÅ fine pute gjer dagen betre!
Klart du må sjå på dei før dei flyttar ;-)

Ha fin dag!

Refleksjon på livsvegen sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Simone sa...

I like your photos, everything looks so fresh and cleand, wonderful!!!
Simone

Naturally Carol sa...

I don't know which one I like the best...the lovely birds in the last post or the blue one...I am coveting both!

Fågel Blå sa...

Åhh så fint med blå inslag lite varstans i inredningen
Kram Kathrine

Behindabluedoor sa...

Hei..
Flotte blå detaljer:)
Ha en fin dag.
Klem

Alettesiriane sa...

Du har så rett ,ingen legger merke til det som mangler!Av alle ting laget eg bunad til hunden og spratt av belte sølvspenner fra datteren sitt belt , det ble prikken over ien til hunden.Så kom Anna Karina 17 mai med bunad og halve belte tomt for spenner!Hold hodet høgt og tenk de er der .Hun lo .så gjorde,og alt gikk bra.

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Herlige puter!
Ja, visst är et helt perfekt med salg. Och livsfarligt. :-)

Hoppas du har en riktigt fin dag!

Sologbolig sa...

Herlige bilder...minner meg om vår ! Og gjett om eg lengter etter den da !? Ha ein fin kveld.

Mitt hvite hus sa...

Nydelige puter du har snopt deg ... gjør godt det ...og de blir nok kjempefine i sommerhuset..


klemmer 0)

Landcharm sa...

Nydelige blå detaljer, og veldig fine puter ja. Ha en fin kveld videre.

n o r d i n g å r d e n sa...

Åhh en dofta av vår här inne hos dig Lisbeth! En sån fin blårutig kudde och gammalt porslin i lila, det ska jag ta fram nu i vår och göra käket med lila detaljer, visst är det kul att "dona":)

Men vilken goding Penny är i det vackra täcket nedan, katter, de bästa vänner man kan ha, ja du såg ju mina:)

Ha en mysig helg hälsar Mari, Sören & Eskil

Christelle De Lin à l'Ours sa...

I descober your blog, everything is so nice and sweet even if the sky is grey in this winter.
thank you for such a good time.
kind regards
Christelle

Lobeliadamen sa...

Nyyyydelige bilder!!!!!!!!! :-)
Bra du har vårkjensel, for ute er det jo ikke noe å skryte over :-(

Nå har jeg en "date" - med støvsugeren :-(

Ha en forrykende fredag!
Klem W :-)

togobban sa...

Votre univers est magnifique, c'est un bonheur de se promener chez vous...

Jana sa...

What a beautifull pillow. I love the english plate too.
Have a nice sunday
Jana