21.03.2011

VÅRTEGN PÅ MANDAGER


Vet ikke med dere, men jeg synes det er et flott vårtegn at påskegodt i friske farger nå er i butikkhyllene. Tro det eller ei, jeg er ingen godtegris, men jeg nyter synet og elsker fotogene godsaker:) 

Søndag dro jeg i hus hauger med bjørkeris for å binde meg noen hjerter og andre dekorasjoner til påske. Jeg er egentlig ikke så glad i trimmede og striglete dekorasjoner av naturmaterialer, jeg liker best at kvister og greiner får stritte til alle kanter når de blir plassert i en vase. Vilt og uhemmet:)

Et av målene var å lage et hjerte som så ut som det var blitt til ved en tilfeldighet, nesten i hvert fall. Jeg har i grunnen bare dyttet bjørkeriset på plass, og deretter lirket et rede inn i "villmarken". Veldig enkelt, gratis og dekorativt!

21 kommentarer:

HjemmeKos sa...

Så koselig !! Fikk meg til å glede meg til påske ...heeerlig sjokolade :)
Ha en fin uke !

Frida  sa...

Hej, nyyyyydelig blogg!Jag lägger mig till som följer jag=)
Glädjer mig till dina kommande inlägg!
Frida

Sologbolig sa...

Fiiiint! Ha ein god dag.

Lappeline ♥ sa...

Så flott.....ikke mye som skal til .....kreativ.
Ha en fin dag
Klem til deg

liven sa...

Vilt og vakkert...det er ikke striglet i naturen :o)
Deilige vårfarger også....det vil vi ha :o)
Jeg abonnerer på bladet.....
Men det var fint inni altså :o)

ha en fin dag Lisbeth
Klem klem!

Marina sa...

Sikke dejlige forårsbilleder her på selveste forårsjævndøgn. Den lille rede ligner helt præcis nogle jeg sysler med i øjeblikket, men jeg må have æg af pap og sten for slikæg, dem spiser jeg.

Glædeligt forår.

Fågel Blå sa...

Så fint med lilla boet i riset!!!!
LOvely!!!!!
ha en fin vecka!
klem Kathrine

Anonym sa...

Tusen takk for hilsenen inne hos meg:) Du har en nydelig blogg, Lisbeth. Jeg la meg til som følger:) Jeg elsker også å lage hjerter, men jeg har aldri gjort som deg...å putte hjertet i en vase på bordet. Smart og kreativt. Det må jeg prøve og skal nevne min inspirasjonskilde når jeg legger ut bilde. Nammmm forresten ;) Ha en fin dag:)

-Kamilla- sa...

Oi, nå fikk jeg påskestemning og ble skikkelig inspirert til å ta våren inn!! Øh...Vår? Ikke sett den her nord, bortsett fra at vi har et nydelig vær i dag! Men den kommer vell ;0) Så da får jeg kanskje ta litt vår inn da?? *Smile* Ha en fantastisk uke :0)
*Klem*
-Kamilla-

Ljusa Rum sa...

Så fint!! Nu blev jag själv sugen på att gå ut och plocka ris. Och visst har du rätt med alla påskiga karameller, dom är verkligen dekorativa :)

Kram/Veronica

Anonym sa...

Dette kan du Lisbeth :o)
Herlige farger :o)) Ha en knallfin dag .

Klem fra Solveig G

FlorasFrue sa...

Herlig påskepynt! Morsomt med hjertekvister :)
Skulle ønske jeg kunne hatt noe påskepyntsjokolade til pynt..hi,hi:)
God mandag!
Kjersti

Maren - Vår lille verden sa...

Sååå fin pynt!!
Nydelig <3

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Så fint! Verkligen en lyckad påskdekoration. Syns ofta man prøvre lite för mye, och det blir sällan bra. Men detta var precis rätt.

Hoppas du har en riktigt fin måndag!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det blev ett jättefint björkrishjärta, och det lilla redet var gulligt.
Kramar
AnnaMaria

Margrethes hus og hage sa...

Kjempekoselige bilder :) Det er så flott med de fine fargene til påske, og fugleeggene er jo så fine. Og siden jeg er en skikkelig godtmums, sier jeg ikke neitakk til å spise dem heller ;)

Ønsker deg en fin uke videre. Hilsen Margrethe

Villblomsten sa...

Kjempeflott hjerte :-)

Drageset Varehus sa...

Så flink du er!

Påskeharene er jo til å spise opp!
Ser forresten også ut som katten din nyyyyter det gode katteliv-deluxe! :)

AbluMoo sa...

Kjempefint! Nå gleder jeg meg til påske, merker jeg. :)

Du har forresten fått en award hos meg, fordi jeg liker bloggen din. :)

Tee of Vinnord Cottage sa...

ååå hærlig!!! :)

Par un beau matin sa...

Happy Easter !
It's very lovely, your photos are so beautiful.
See you soon *