31.03.2011

SLEEP TIGHT

Sengen er på plass! Veldig glad for at gjesterommet nå er klappet og klart. Det blir helt sikkert litt mer dilling og dalling her inne før jeg er 100 % fornøyd, men for nå får dette være bra nok. Det er uten tvil aller gøyest å innrede når en har tid og ro, men regner med det blir noen regntunge dager i løpet av sommeren som kan benyttes til den slags. 

Ikke nok med at gjestene får sitt eget kjøkken og sin egen zalo-flaske, men jammen santen må de ikke bære ved og fyre i kaminen selv. *fnis* Synes nå kaminen er ursøt, så den skal få stå akkurat der den er. 
 
Det hadde vært fint med en godstol foran ovnen, tror dere ikke? Hm- må visst på leit etter en stol som passer. Ha det godt alle, vi blogges ved.

12 kommentarer:

liven sa...

Åh så fint Lisbeth!!
Kan gjerne være gjest jeg....og eg e grådi flink å fyre i ovnen :o)

Datt sa...

Koselig soverom, nå ble jeg rett og slett trøtt! :P

Kristin sa...

Så delikat et gjesterom du har ordnet! Ikke farlig å være gjest hos deg:)))

Klem Kristin

Marina sa...

Hvor skønt. Jeg er vild med det fine hjerte på væggen.

Min stil sa...

Så koselig det ble. Må være trivelig å være gjest hos deg!
:) Susanne

Simones Country Home sa...

Hei på deg.

Så kjempefint det ble da. ;o)

Klem Simone

Catje sa...

Det har virkelig blitt en kjempetrivelig gjesterom. Likte alle tekstilene på senga veldig godt, både puter og sengeteppe!

Catje

Elzie sa...

Det måste väl gästerna trivas i en så fin omgivning. Verkligen fint rum och kaminen blev pricken över i där.
Hoppas du får en bra helg.
Kram Elzie

Anonym sa...

Åh, så deilig soverom. Ja, tenk å kunne tilby et slikt gjesterom, det er jo helt utrolig:) Da gjør det vel ingenting at man må bære ved selv;)
En godstol hadde sikkert blitt fint:)
God helg:)

Gaby sa...

Ohhh, so wounderfull - I love Roses ;O)))Have a nice spring - weekend - kindly regards Gaby

Christine sa...

Jeg skulle gjerne vært gjest hos deg=)
Kjenner igjen den hvite stolen forresten - jeg har 6 slike + et rundt tilhørende bord stående hjemme hos foreldrene mine. Det var deres første kjøkkengruppe, fra 1975!! Det vil, med tid og stunder, bli pusset ned og malt. Dessverre har jeg ikke plass til å ha det hjemme hos meg=(

Har lagt meg til som følger på bloggen din=) Jeg sniker til meg all inspirasjon jeg klarer!

Christine

Essay_writer sa...

nice room