14.03.2010

VÅRMYS

Her kommer noen riktige vårmysbilder! Det er så herlig når solen flommer inn vinduene og jeg vet at tiden for vårklær og småsko nærmer seg. Har dere snopt dere noen fine vårplagg? Jeg har ! "Crochet Grandmas Coat" fra Odd Molly er nå min, yeah!

Nå henger den her og bare frister, men det er for kaldt. Usj, er lei tykk dunjakke.
Men det er nesten bar asfalt ute, jeg skimter håpet. Uansett, kommer det mer snø nå, så er det de siste krampetrekningene fra Kong Vinter, det holder jeg ut.

Friske kjøkkenhåndklær skal man ikke kimse av, de får meg i gladmodus iallfall. Dette med muffinser på er en riktig godbit fra Åhlens.

Og se som Penny nyter solen, myser mot lyset og fryder seg over tilværelsen. Hun har vært ute i hagen et par ganger nå, og alle gangene har vi måtte redde henne ned fra et tre. Hun er ikke redd, heller overmodig vil jeg påstå. Har en mistanke om at vi har mange klatreturer i vente:) Ha en flott søndag alle sammen. Er tilbake i morgen med "Vårtegn på Mandager".

30 kommentarer:

Monica sa...

skikkelige vårstemningsbildr ja. Liker så godt det håndkleet med muffins på, kjempefint. Må nok en tur innom Åhlens snart ja:) Ønsker deg en nydelig søndag klem monica

hagagården sa...

Hej
Men oj vilken fin odd molly tröja du har,helt underbart fin och mpnga hörliga bilder.
kram o ha en underbart fin dag.
ninni

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Åh vilken fin OddMolly kappa, och så härlig färg. Det var ett riktigt fint vårplagg, den kommer du och ha mycket glädje av. Och det är allt en söt modell du har, hon är så himla söt, Penny.
Ha en fin söndag
Kramar
AnnaMaria

beate sa...

flotte bilder!

odd molly jakken ser knall fin ut. nydelig farge!

ønsker deg en fin søndag
klem beate

Fågel Blå sa...

Åhh så fin Odd molly tröja!
katten var ju hur söt som helst!
Önskar dej en fin Söndag!
Kram Kathrine

n o r d i n g å r d e n sa...

Hej Lisbeth, ja vilket vårmys-inlägg! Sån fin bild med borsetn och diskstället! Myccket fin Mollykofta, ja, nu är man leds dunjackan.. och lilla Penny, så sstor hon har blivit och njuter av solstrålen, katter är väl ena riktiga livsnjutare, det är därrför de är våra bästa vänner: ) Mari.

AnnaJohanna sa...

Herlige vår bilder!!! Takk for du deler:) Gleder meg så til våren, er klar for det nå kan du si:)

Ønsker deg en flott søndgg!!

Klem fra Johanna

IngunnBW sa...

Våren sniker seg umerkelig innpå, det tiner litt dag for dag. Herlig tid! Men man blir jo så utålmodig og vil at det skal gå mye raskere for seg :) Da er det koselig å fylle tiden med bilder som dine

Herr og Fru Nordnes sa...

MM fine bilder! Jakken var kjempe fin - og tenker den har lyst å bli tatt i bruk ja!

Rett og slett ett herlig innlegg

KlemE

Refleksjon på livsvegen sa...

Her lavar snøen ned igjen og eg må ut å måke...
Difor var det ekstra godt å kome innom sida di og kjenne Vårfølelsen :-)
Ha ein vakker søndag!!

Sologbolig sa...

Koselig kjøkkenhåndkle og nydelig jakke. Ja, nå vil vi ha vår, denne vinteren var jammen meg seig. I dag er det snø i lufta igjen. Ha ein flott søndag.

Mona sa...

Vilken vacker jacka! Hoppas ni får varmt snart så du kan börja använda den. Jag har inte ännu alls börjat tänka på vårkläder! Det jag söker nu är ett par vackra gummistövlar. De kommer att behövas innan all denna otroliga mängd av snö är borta. Ha en trevlig söndag!

Maliva`s verden sa...

Heldige deg som har den rosa jakken fra Odd Molly;o) Nydelige bilder var det også som vanlig. Takk for titten og fin søndag til deg fra Maliva

Fru Tankefull sa...

Hei og grattis med vakker vårkåpe! :-) Innrømmer gladelig at jeg titter litt på den selv... Kanskje det blir en lyserosa heklekåpe på meg også? Hi hi
Vakker pusekatt!
Fortsatt god vår.
Klem, Susanne

Hilde sa...

jAKKEN DIN SER NYDELIG UT! Deilig med mye sol og dagslys - kjenner at man liksom våkner av dvalen igjen...
Gleder meg til hageliv og morgen tekopp på trappa i solen...
Hilde

Lisemoren sa...

JA det er herlig med vårsolen som flommer inn. Skal si den pusen din er dekorativ også, tenker den finner de varmeste plassene.

Hulda sa...

Så heldig du er som har den fine jakken fra Odd Molly. Den skulle jeg gjerne hatt, jeg også. Men, syns merket er litt vel dyrt. Flotte bilder fra kjøkkenet, og pusen er nydelig der på krakken. Falt helt for det første bildet ditt. Så stilig med stativet på kjøkkenbenken og den gode børsten! Fint hånkle også. Lekkert, Lisbeth!

Unknown sa...

Hei Lisbeth.

åååååå, for en fantastisk herlig blogg du har! Ble ordentlig glad av å lese. Jeg vil gjerne følge deg videre.
Kan jeg spørre deg hvor du har kjøpt de fine håndtakene og knottene du har på kjøkkenet? Jeg er på jakt etter noe lignende.

Hilsen Marthe:)

Elzie sa...

Ja, nog är det härligt när solen skiner in genom fönstren. Synd bara att det inte är några grader varmare. Men snön försvinner ju, sakta men säkert, i alla fall.
Jättefin jacka du köpt dig.
Ha en fortsatt bra helg.
Kram Elzie

Simones Country Home sa...

Hei på deg.

Så fine bilder, å en flott jakke. ;o)

Ha en knall søndag.

Klem Simone

Jannicke sa...

...Odd Molly - come to me!!

Knallfin og misunnelseverdig jakke!!!!

Klem J.

Huset på toppen sa...

Lekker Odd Molly jakken, nydelig farge:) Jepp, i vinter har dunjakken vært god å ha,men nå er vi lei.....
Kjøkkenet ditt er blitt så flott, herlig bilder med pus:)
Ønsker deg en fin søndag!
Klem Linda

Anita sa...

Så søt kattepus:)
Tror jeg må ta meg en tur på Åhlens, må bare ha meg et slikt kjøkkenhåndkle!

Ha en god Søndag!

M.E.V. foto sa...

Herlig med vårsol:) Kjempefin jakke.

Nooria sa...

Den vårjakka har jeg også lyst på! Gratulerer med et vidunderlig vakkert nytt plagg!

Cindy at her Country Home sa...

Let the sunbeam warms your heart and face! Have a good start of the week and a big kiss for madam Penny, oh I love her! Spring and heart greetings from Cindy x

Millygarden sa...

Så mycket fint du visar och odd Molly kofftan ser toppenfin ut!

Kram Marina

Datt sa...

Hihi, jeg smiler hver gang jeg ser Penny jeg altså, sååå søt! Ellers øynet jeg et vårhåp for en ukes tid siden, da regna det frem bare veier, meeeen, så har det snødd siden!! MASSE! Søren altså... :P

Cinária Mendes sa...

Amo o seu blog,nem sempre consigo ler,mas as fotos me dizem muito.Sua casa é linda!Me enchem de inspirações!Sou do Brasil www.cinaria.blogspot.com

huset ved elva-elin sa...

Hei :) Fin blogg du har. Den jakken er bare lekker.
Takk for titten.
Hilsen Elin